Scroll down

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم جدید Resident Evil

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم جدید Resident Evil

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم جدید Resident Evil

سونی پیکچرز از تغییر تاریخ اکران فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City تا پاییز امسال خبر داده است.

ریبوت فیلم Resident Evil که مدتی پیش مشخص شد Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) نام دارد، قرار بود در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم اکشن و ترسناک عقب افتاده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City با کمی بیش از دو ماه تأخیر اکنون قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) و در هفته روز شکرگزاری اکران شود و باید با انیمیشن Encanto، انیمیشن جدید دیزنی در گیشه رقابت کند.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City که براساس مجموعه بازی محبوب ترسناک کپکام یعنی رزیدنت ایول تولید شده، قرار است یک فیلم منشا داستانی باشد و به اولین روزهای هجوم زامبی‌ها بپردازد. راکون سیتی زمانی شهر شرکت غول دارویی Umbrella Corporation بود که اکنون به یک شهر در حال مرگ در غرب میانه تبدیل شده است. گروه کوچکی از بازماندگان باید با یکدیگر برای کشف حقیقت پشت شرکت Umbrella و همچنین زنده ماندن از یک شب تاریک همکاری کنند.

کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، اون جوگیا در نقش لیان کندی، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین و دانل لوگ در نقش رئیس پلیس برایان آیرونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Resident Evil را بر عهده داشته است.

رابرتز پیش از این در بیانیه تایید ساخت فیلم گفته بود که فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City قرار است به بازی‌های رزیدنت ایول وفادار باشد. ریبوت فیلم Resident Evil با همکاری سونی پیکچرز و Constantin Film، سازنده هر ۶ قسمت فیلم رزیدنت ایول در دست ساخت است. علاوه‌بر ریبوت فیلم رزیدنت ایول، نتفلیکس در حال ساخت یک سریال و انیمیشن براساس بازی Resident Evil است. 

منبع : زومجی

label 18:28 1400/01/12 9

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram