Scroll down

برد پیت و بدلکاری بخش زیادی از فیلم Bullet Train

برد پیت و بدلکاری بخش زیادی از فیلم Bullet Train

برد پیت و بدلکاری بخش زیادی از فیلم Bullet Train

کارگردان هماهنگ کننده بدلکاران در فیلم جدید Bullet Train در مصاحبه جدید خود از انجام اکثر صحنه‌های بدلکاری شخصیت برد پیت در این فیلم توسط خود او صحبت کرده است.

برد پیت، سوپراستار آمریکایی سینمای هالیوود که تاکنون جوایز اسکار و گلدن گلوب متعددی را برای فیلم‌های موفق خود دریافت کرده است، سال گذشته و برای بازی در فیلم Once Upon a Time … in Hollywood اثر کوئنتین تارانتینو، موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار شد. این هنرپیشه ۵۷ ساله که در این فیلم نقش یک بدلکار سینمایی را برعهده داشت، حالا تصمیم گرفته تا در فیلم جدید و اکشن-هیجان‌انگیز خود، این مسئولیت را خود بر عهده بگیرد.

گرگ رمنتر، کارگردان هماهنگ کننده بدلکاران در فیلم جدید Bullet Train که به‌تازگی فرایند فیلم‌برداری آن به اتمام رسیده، در مصاحبه اختصاصی خود با نشریه Vulture، درباره نقش برد پیت در این فیلم و انجام اکثر صحنه‌های بدلکاری شخصیت Ladybug توسط خود او صحبت کرده است. رمنتر در اینباره می‌گوید:

«برد تقریباً ۹۵ درصد صحنه‌های بدلکاری فیزیکی فیلم که اکثراً در سکانس‌های مبارزه‌ای اتفاق می‌افتد، شخصاً انجام داده است. او مثل یک ورزشکار مادرزادی است و واقعاً استعداد خوبی برای این کار دارد.»

برد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

براساس رمان ژاپنی و گرافیکی ماریا بیتل، اثر کوتارو ایساکا، در داستان این فیلم شاهد رویارویی چندین قاتل اجیر شده از مناطق مختلف تحت سیطره آن‌ها هستیم که هریک مأموریت خاص خود را دارند. نیاز به گفتن نیست که تقابل آن‌ها صحنه‌های بسیار خشن و خون آلودی را در پی خواهد داشت.

Bullet Train در چند ماه گذشته مرتب در تیتر اخبار هالیوود قرار داشته که اکثراً به‌دلیل توجه خبرنگاران به تیم بازیگران برجسته‌ی این اثر بوده است. سندرا بولک، هنرپیشه برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار، برایان تایری هنری، مایکل شنون نامزد جایزه اسکار، زازی بیتز، همبازی تایری در سریال موفق Atlanta، آرون تایلر جانسون و بد بانی رپر پورتوریکویی مشهور، از جمله افرادی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. ضمن اینکه شایعات از حضور لیدی گاگا در نقش نامعلومی از این فیلم حکایت دارد.

رمنتر در ادامه اظهار داشته که هرگز در فیلمی با حضور این همه ستاره کار نکرده که تمامی بازیگران آن مشتاق به انجام بدلکاری‌ها توسط خودشان باشند:

«علاوه‌بر برد، برایان، مایکل شنون، هیرویوکی سونادا و اندرو کوجی که البته در سریال Warrior نیز سابقه زیادی در این کار دارد، همه‌ی بازیگران این فیلم عملکرد فوق‌العاده‌ای در صحنه‌های اکشن داشته و بسیاری از بدلکاری‌های فیلم را خود انجام دادند.»

برد پیت در فیلم کوئنتین تارانتینو

نکته‌ی جالب توجه در اینباره، سابقه‌ی دیوید لیچ، کارگردان Bullet Train در بدلکاری صحنه‌های مبارزات برد پیت در فیلم‌هایی مانند تروی، فایت کلاب و آقا و خانم اسمیت است. لیچ قبل از ورود به عرصه کارگردانی و ساخت بلاک باسترهایی مانند Deadpool 2، هماهنگ کننده فنون رزمی و حرکات مخصوص بازیگرانی مثل شارلیز ثرون در فیلم Atomic Blonde و کیانو ریوز در قسمت اول John Wick بوده است.

لیچ چندی پیش پایان فرایند ساخت فیلم Bullet Train را تأیید کرده و از پاسخ به سؤالی که از حضور لیدی گاگا در این فیلم پرسیده بود، خودداری کرده است.

در پایان می‌توانید نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران مطرح کنید.

منبع : زومجی

label 13:16 1400/01/11 10

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram