Scroll down

تایید زمان برگزاری حضوری کامیک کان سن دیگو

تایید زمان برگزاری حضوری کامیک کان سن دیگو

تایید زمان برگزاری حضوری کامیک کان سن دیگو

رویداد کامیک کان سن دیگو پس از حدود دو سال، بالاخره به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

با شیوع ویروس کرونا، رویداد کامیک کان سن دیگو دیگر به‌صورت حضوری برگزار نشد و آخرین برگزاری حضوری این رویداد به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد. برگزارکنندگان رویداد البته در نظر داشتند در تابستان بخش حضوری این رویداد را به‌صورتی جزئی‌تر و با حضور جمعیتی کمتر برگزار کنند اما به‌دلیل شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا، این رویداد به‌صورت تماما آنلاین برگزار شد.

لغو رویداد حضوری کامیک کان

امسال اما بالاخره شاهد برگزاری مجدد رویداد کامیک کان سن دیگو به‌صورت حضوری خواهیم بود. رویداد کامیک‌کان سن دیگو از ۲۶ تا ۲۸ نوامبر (۵ تا ۷ آذر) برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان رویداد در بیانیه خود ابراز امیدواری کرده‌اند که تا ماه نوامبر شرایط برای برگزاری رویدادهایی این‌چنینی محیا باشد. آن‌ها همچنین به این موضوع اشاره کرده‌اند که رویداد امسال اولین رویداد حضوری کامیک‌کان پس از رویداد سال ۲۰۱۹ است. 

بدیهی است که رویداد پیش‌رو اولین رویداد حضوری کامیک‌کان پس از شیوع ویروس کرونا نیز محسوب می‌شود. بخشی از بیانیه مذکور به ضررهای مالی‌ای که شیوع کرونا به برگزارکنندگان رویداد وارد کرد اختصاص دارد. آن‌ها امیدوارند رویداد ماه نوامبر از نظر مالی برای ایشان مفید باشد تا کامیک‌کان حضوری سال ۲۰۲۰، رویدادی بزرگ‌تر باشد.

منبع : زومجی

label 15:37 1400/01/09 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram