Scroll down

تعطیلی دوباره سینماهای تهران

تعطیلی دوباره سینماهای تهران

تعطیلی دوباره سینماهای تهران

به‌دلیل ورود دوباره تهران به حالت نارنجی، سینماهای پایتخت تعطیل شده‌اند.

از مدتی پیش سینماهای تهران مجددا باز شده‌ بودند اما اخیرا با ورود مجدد پایتخت به وضعیت نارنجی، تمامی سالن‌های سینما تعطیل شده‌اند. دلیل تعطیلی سینماها این موضوع عنوان شده که سالن‌های سینما جزو مشاغل درجه سه محسوب می‌شوند و این نوع مشاغل باید با ورود شهر به حالت نارنجی تعطیل شوند.

محمدرضا فرجی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی دراین‌باره گفت:

«تعطیلی سینما براساس تصمیماتی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گیرد. یعنی به‌صورت اتوماتیک این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی شهر به حالت نارنجی درمی‌آید گروه‌های کاری که در درجه سه قرار دارند به‌صورت خودکار تعطیل می‌شوند. باتوجه‌به اینکه سینماها هم درجه بندی سه را دارند، دچار تعطیلی می‌شوند. متأسفانه سینماها هنوز با وجود درخواست سازمان سینمایی، تبدیل به گروه شغلی درجه دو نشده‌اند. به همین ترتیب مادامی که شهرها نارنجی هستند، سینماها را باید تعطیل کنند.»

وی با اشاره به اینکه سینماهای شهرهای قرمز قطعا تعطیل خواهند بود، ادامه داد:

«بازگشایی مجدد سینماها منوط به این است که وضعیت شهرهای نارنجی به زرد یا آبی تغییر کند. شهر تهران تا روز گذشته زرد بود. باتوجه‌به اینکه وضعیت شهر در حالت نارنجی قرار دارد ما باید گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. از همین رو بازگشایی سینماها هم بر عهده ما نیست و به تصمیم‌گیری این ستاد مربوط می‌شود.»

شما کاربران ما درباره تعطیلی سالن‌های سینما چه نظری دارید؟

منبع : زومجی

label 20:45 1400/01/08 5

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram