Scroll down

سبقت سریال قورباغه از شهرزاد در IMDB

سبقت سریال قورباغه از شهرزاد در IMDB

سبقت سریال قورباغه از شهرزاد در IMDB

سریال قورباغه ساخته هومن سیدی در سایت مشهور IMDB از سریال شهرازد پیشی گرفته است.

سریال قورباغه یکی از سریال‌های پربیننده این روزهای شبکه نمایش خانگی است. سریالی که بحث‌های آن در فضای مجازی پربسامد هستند. سریال قورباغه از زمان پخش، حاشیه‌هایی را به‌همراه داشت. حاشیه‌هایی از این قبیل که آیا کارگردان دست به کپی از آثار مشهور زده؟ یا خیر، کار او الهام پذیرفتن و تاثیر گرفتن محسوب می‌شود. حاشیه‌های پیرامون قورباغه کماکان به گونه‌های مختلفی ادامه دارند. به هر روی، سریال قورباغه موفق به جلب نظر افراد مختلفی شده است.

پس از پخش قسمت چهاردهم سریال قورباغه، تعداد آراء سریال قورباغه در IMDB از هفت هزار رای عبور کرده است. به‌این‌ترتیب این سریال حالا بیشترین رای در IMDB را بین تمام سریال‌های ایرانی دارد. پیش از قورباغه این رتبه در اختیار سریال شهرازد با ۶ هزار رای بود. پس از شهرزاد سریال‌های شب‌های برره، قهوه تلخ، مرد هزار چهره، یوسف پیامبر و مختارنامه رتبه‌های بعدی را در اختیار دارد. 

پوستر سریال قورباغه

مقاله‌ مرتبط:

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی ساخته شده است و از بازیگران این سریال می‌توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان اشاره کرد. هومن سیدی پیش از این فیلم‌های خشم و هیاهو، مغزهای کوچک زنگ زده، اعترافات ذهن خطرناک من، آفریقا و سیزده را ساخته است. قورباغه اولین تجربه سریال سازی هومن سیدی محسوب می‌شود. نوید محمدزاده، یکی از بازیگران اصلی سریال قورباغه سابقه بازی را در فیلم‌های ابد و یک روز، متری شیش و نیم، عصبانی نیستم! و لانتوری دارد.

شما کاربران ما چه نظری درباره سریال قورباغه دارید؟

منبع : زومجی

label 16:36 1400/01/05 15

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram