Scroll down

تاریخ انتشار انیمیشن The Mitchells vs. the Machines از نتفلیکس

تاریخ انتشار انیمیشن The Mitchells vs. the Machines از نتفلیکس

تاریخ انتشار انیمیشن The Mitchells vs. the Machines از نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تصویر و تیزری کوتاه تاریخ انتشار انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را تایید و اعلام کرده است.

ماه بهمن گذشته بود که نتفلیکس حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines (میشل‌ها علیه ماشین‌ها) را که تا پیش از این با نام Connected (کانکتد) شناخته می‌شد، از سونی پیکچرز خریداری کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار این انیمیشن مشخص شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه و بامزه اعلام کرد که انیمیشن The Mitchells vs. the Machines در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر کوتاه و جدید انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، مایک ریاندا، اریک آندره و الیویا کلمن، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines حضور دارند. همچنین نتفلیکس حضور صداپیشگان بیشتری را در این انیمیشن تایید کرده که این صداپیشگان شامل فرد ارمیسن، بک بنت، کریسی تیگن، جان لجند، چارلین وای، کونان اوبراین، ساشیر زاماتا، اِل میلز، الکس هیرش، گریفین مک‌الروی و جی فاروآ می‌شوند که اطلاعاتی از نقش آن‌ها در دسترس نیست. همچنین در ادامه می‌توانید تصویر جدید انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را مشاهده کنید:

خانواده میشل در کنار دو ربات در حال تماشا بالا سرشان در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها را بر عهده داشته است. انیمیشن The Mitchells vs. the Machines داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز خواهند کرد که در ادامه باید با قیام ربات‌ها مواجه شوند و با آن‌ها مبارزه کنند. شما همچنین می‌توانید اولین تریلر انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را در ما تماشا کنید.

منبع : زومجی

label 09:20 1400/01/04 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram