Scroll down

ساخت فصل دوم هیولا با نام جدید توسط مهران مدیری؛ اعلام زمان پخش

ساخت فصل دوم هیولا با نام جدید توسط مهران مدیری؛ اعلام زمان پخش

ساخت فصل دوم هیولا با نام جدید توسط مهران مدیری؛ اعلام زمان پخش

فصل دوم سریال هیولا ساخته مهران مدیری با نامی تازه و بازیگرانی نسبتا جدید ساخته شده است و به‌زودی پخش خواهد شد.

سریال هیولا جدیدترین ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شد. مهران مدیری حالا فصل دوم این سریال را ساخته است، فصل دومی که با نام دراکولا عرضه می‌شود. این سریال شبکه نمایش خانگی قرار است از نیمه اول فروردین ۱۴۰۰ در فیلیمو و نماوا پخش شود. این سریال از نظر داستانی ادامه‌ فصل اول یا همان هیولا است و در خلاصه داستانش چنین آمده است:

«ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم».

سریال دراکولا با بازی مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد ساخته شده است. مهران مدیری سابقه ساختن چندین سریال را داشته است. سریال‌هایی مانند پاورچین، نقطه‌چین، باغ مظفر، شب‌های برره، مرد هزار چهره و در حاشیه که همگی محصولاتی تلویزیونی بوده‌اند. این کارگردان در شبکه نمایش خانگی نیز سریال‌های ویلای من، قهوه تلخ، شوخی کردم و هیولا را ساخته است. 

شما کاربران ما درباره ساخته شدن فصل دوم سریال هیولا و خلاصه داستان آن چه نظری دارید؟

منبع : زومجی

label 12:10 1399/12/26 36

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram