Scroll down

ناامید شدن احتمالی برخی از طرفداران پس از پخش سریال Halo

ناامید شدن احتمالی برخی از طرفداران پس از پخش سریال Halo

ناامید شدن احتمالی برخی از طرفداران پس از پخش سریال Halo

کیکی ولفکیل، تهیه‌کننده‌ی سریال Halo در صحبت راجع به چالش‌های ساخت اقتباس تلویزیونی مجموعه بازی هیلو گفت که نتیجه طبیعتا برای همگان رضایت‌بخش نیست. اما سریال بینندگان خود را پیدا می‌کند.

سریال Halo در سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه آنلاین پارامونت پلاس پخش می‌شود و به‌تازگی کیکی ولفکیل به صحبت راجع به آن پرداخته است. او می‌گوید که سریال قطعا همه را راضی نخواهد کرد. ولی به نظر او باید همین حقیقت را پذیرفت. زیرا هیچ اشکالی ندارد. به‌گفته‌ی او سریال هیلو روایت خود را شکل می‌دهد و با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار می‌کند: «داشتن این جامعه‌ی طرفداران وفادار معرکه است. اما کار را هم سخت می‌کند. زیرا چندین و چند مدل زاویه‌ی دید بین طرفدارها وجود دارد. در نتیجه تو نمی‌توانی از پس پاسخ دادن به تمامی انتظارات بربیایی. باید صدای خود را داشته باشی و کار خود را انجام بدهی».

او امیدوار است که گیمرها با نگاه باز به استقبال سریال بروند: «باید امیدوار باشی که آن‌ها بازی را تجربه کنند، احساسی نسبت به هویت شخصیت اصلی داشته باشند و به آن عشق بورزند. سپس وقتی بازی تمام شد از آن دست بکشند و آن را کنار بگذارند؛ تا آماده‌ی لذت بردن از تجربه‌های دیگری باشند که با آن‌ها قدم به مسیرهای متفاوتی می‌گذارند. حالا آن‌ها باید در سریال همان شخصیت را به شکل متفاوتی ببینند و فکر نکنند که اثر تلویزیونی جدید مقابل عشق آن‌ها به شخصیت حاضر در سری بازی منبع اقتباس می‌ایستد».

فیلم‌برداری سریال Halo که به خاطر کرونا/کووید ۱۹ متوقف شده بود، به‌تازگی با رعایت دستورها بهداشتی از سر گرفته شده است. حالا باید صبر کرد و دید که پس از مدت‌ها صبر طرفداران، بالاخره آن‌ها چه احساسی نسبت به سریال هیلو خواهند داشت؛ سریالی که جن تیلور، بازیگر نقش کورتانا در سری بازی Halo نقش این شخصیت را در آن هم بازی می‌کند.

منبع : زومجی

label 20:39 1399/12/19 3

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram