Scroll down

پیوستن بازیگر It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons

پیوستن بازیگر It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons

پیوستن بازیگر It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons

هیو گرانت، بازیگر فیلم The Gentlemen برای بازی در نقش منفی اصلی و سوفیا لیلیس، بازیگر فیلم It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons اضافه شده‌اند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Dungeons and Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) توسط پارامونت، هاسبرو و eOne در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده‌اند. در ابتدا مشخص شد که هیو گرانت برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons اضافه شده است و همزمان با گرانت، سوفیا لیلیس دیگر بازیگر جدیدی است که خبر حضور آن در این پروژه شنیده شد.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش لیلیس در دسترس نیست و علاوه‌بر گرانت و لیلیس، پیش از این شاهد اضافه شدن بازیگران دیگری چون کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیت و رگه-جین پیج، به فیلم Dungeons and Dragons بودیم. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردانان فیلم Game Night خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سیاه چاله‌ها و اژدهایان را نیز بر عهده دارند.

بازی Dungeons and Dragons

بازی‌های دنیای D&D به نبردهای بزرگ، جست‌وجو برای به‌دست آوردن آیتم‌های باارزش، همکاری قهرمانان با یکدیگر و وجود نژادهای مختلف مانند انسان، الف، اُرک و سایر موجودات افسانه‌ای شهرت دارد که قابل انتظار است در دنیای فیلم و سریال نیز شاهد به تصویر کشیدن بخش زیادی از آن باشیم. لیلیس بیشتر برای بازی در نقش بورلی مارش در فیلم It شناخته می‌شود و از دیگر کارهای شناخته شده وی می‌توان به سریال Sharp Objects، فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase، فیلم Uncle Frank، فیلم Gretel & Hansel و سریال I Am Not Okay with This اشاره کرد.

مقاله‌ مرتبط:

گرانت که این روزها بیشتر برای بازی در سریال The Undoing شناخته می‌شود و بازی وی با تحسین زیادی همراه بوده و توانسته برای این سریال شبکه HBO نامزد دریافت جایزه از مراسم‌های معتبری هم شود، این روزها مشغول بازی در فیلم Five Eyes به کارگردانی گای ریچی است. گرانت و ریچی پیش از این در فیلم The Man from U.N.C.L.E و اخیرا فیلم The Gentlemen نیز همکاری کرده بودند. از دیگر کارهای گرانت می‌توان به فیلم Four Weddings and a Funeral، سریال A Very English Scandal و فیلم Paddington 2 اشاره کرد.

منبع : زومجی

label 16:35 1399/12/13 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram