Scroll down

نام قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مشخص شد

نام قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مشخص شد

نام قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مشخص شد

مارول استودیو سرانجام با انتشار یک ویدیو بامزه از نام رسمی فیلم Spider-Man رسما رونمایی کرد. قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی در کریسمس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) منتشر شده است، اما تا به امروز شاهد رونمایی از نام رسمی این قسمت از فیلم مرد عنکبوتی نبودیم و حتی بازیگران این فیلم شب گذشته با نام آن شوخی کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از نام رسمی قسمت سوم فیلم Spider-Man رونمایی شده است. مارول استودیو امروز با انتشار یک ویدیو بامزه تایید کرد که قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی قرار است با نام Spider-Man: No Way Home روی پرده‌های سینما برود و در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو که حاوی تصویر رسمی نیست، شاهد خروج تام هالند، زندیا و جیکوب باتالون از دفتر جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home هستیم که در تلاش خود موفق نشده‌اند نام رسمی فیلم را دریافت کنند و در ادامه زندیا به مشکل لیک‌های گذشته فیلم توسط هالند اشاره کرد و دلیل این موضوع دانست. اما در پایان نام قسمت سوم فیلم Spider-Man روی یک تخته وایت برد نقش بست که ظاهرا حاوی نکات و ارجاعاتی هم است. 

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man: No Way Home در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا در جریان است و انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) به پایان برسد که در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این فیلم را در اینجا و اینجا مشاهده کنید. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع : زومجی

label 21:54 1399/12/06 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram