Scroll down

رسمی شدن ساخت فیلم Paddington 3؛ ادامه ماجراجویی ‌های پدینگتون

رسمی شدن ساخت فیلم Paddington 3؛ ادامه ماجراجویی ‌های پدینگتون

رسمی شدن ساخت فیلم Paddington 3؛ ادامه ماجراجویی ‌های پدینگتون

بالاخره ساخت فیلم Paddington 3 رسما تایید و اعلام شد و قرار است سومین ماجراجویی پدینگتون را شاهد باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Paddington (پدینگتون) در دست ساخت است. ورایتی اعلام کرد که استودیوکانال در مصاحبه با این وب‌سایت ساخت فیلم Paddington 3 را تایید و اعلام کرده است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و این استودیو تنها تایید کرد که قسمت سوم فیلم پدینگتون همان مسیر دو قسمت اول این مجموعه محبوب و دوست داشتنی را دنبال خواهد کرد.

اگرچه اطلاعاتی از بازیگران فیلم Paddington نیز در دسترس نیست، اما استودیوی فیلمسازی Heyday Films که پیش از این در ساخت دو قسمت اول فیلم Paddington نقش داشته بود، برای ساخت قسمت سوم این فیلم نیز باز خواهد گشت. شایعات ساخت قسمت سوم فیلم پدینگتون پس از مصاحبه هیو بونه‌ویل، بازیگر این فیلم با BBC Radio 2 در هفته گذشته قوت گرفته بود و حالا ساخت این فیلم رسما تایید شده است.

پل کینگ، کارگردان دو قسمت اول فیلم Paddington که اکنون وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Willy Wonka را بر عهده دارد، پیش از این گفته بود که برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم باز نخواهد گشت، اما همچنان در ساخت فیلم Paddington 3 نقش خواهد داشت. فیلم Paddington براساس شخصیتی به‌نام خرس پدینگتون از داستان‌های کودکان در سال ۱۹۵۸ تولید و منتشر شده است که هر دو قسمت با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده بود.

پیش از این فیلم Paddington بیش از ۲۸۲ میلیون دلار و فیلم Paddington 2 بیش از ۲۲۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند. همچنین سریال انیمیشنی The Adventures of Paddington برای شبکه نیکلودئون تولید شده که تمرکز آن روی پدینگتون جوان است. بن ویشاو صداپیشگی پدینگتون را در تمامی این آثار بر عهده داشته است.

منبع : زومجی

label 11:42 1399/11/30 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram