Scroll down

گردهمایی ابرقهرمانان در تریلر جدید لیگ عدالت زک اسنایدر

گردهمایی ابرقهرمانان در تریلر جدید لیگ عدالت زک اسنایدر

گردهمایی ابرقهرمانان در تریلر جدید لیگ عدالت زک اسنایدر

تریلر جدید لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر، آفرینش لیگ عدالت و حمله‌ی دارک‌سید به زمین را در حماسی‌ترین شکل ممکن به‌تصویر می‌کشد.

همانطور که زک اسنایدر وعده‌اش را داده بود، امروز و پس از مدت‌ها، دومین تریلر از نسخه‌ی اسنایدر از فیلم لیگ عدالت (Zack Snyder's Justice League) دقایقی پیش پخش شد و توانستیم لحظات و صحنه‌های بیشتری از این اثر مورد انتظار را به‌تماشا بنشینیم.

در این تریلر که از صحنه‌های پایانی فیلم BvS (بتمن علیه سوپرمن) آغاز می‌شود و در ادامه، تلاش‌های بروس وین برای آفرینش لیگ عدالت و رویارویی با نیروی خارجی مهاجم به زمین را تصویر می‌کند، می‌توانیم تفاوت میان حال‌وهوای نسخه‌ی زک اسنایدر (اسنایدرکات) و نسخه‌ی اوریجینال از فیلم «جاستیس لیگ» که سال‌ها پیش اکران شد را تشخیص بدهیم. موردی که با کنار هم گذاشتن این تریلر و تریلرهای نسخه‌ی اوریجینال فیلم جاستیس لیگ، نمود بیشتری پیدا می‌کند. نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم «لیگ عدالت» در تاریخ ۲۸ اسفند سال جاری و از طریق شبکه‌ی HBO Max در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این فیلم، یک نسخه‌ی طولانی و ۴ ساعته از اتفاقات فیلم لیگ عدالت را نمایش خواهد داد.

در ادامه توجه شما را به این تریلر حماسی و جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات

منبع : زومجی

label 19:43 1399/11/26 25

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram