Scroll down

فیلم Spider Man 3؛ واکنش تام هالند به امکان حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد

فیلم Spider Man 3؛ واکنش تام هالند به امکان حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد

فیلم Spider Man 3؛ واکنش تام هالند به امکان حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد

تام هالند در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود، به‌شایعه‌ی حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد واکنش نشان داده است. آیا شاهد بازگشت این شخصیت‌ها خواهیم بود؟ همراه ما باشید.

از زمان لغو تولید چهارمین قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی و لغو تولید سومین قسمت از سری فیلم‌های Amazing Spider-Man به‌کارگردانی مارک وب، طرفداران مرد عنکبوتی و به‌خصوص افرادی که از تماشای این آثار لذت بسیار زیادی برده بودند، رویای تولید شدن دنباله‌ی این ۲ مجموعه را در ذهن خود می‌پروراندند. اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse و معرفی کاراکتر «دکتر استرنج» در دنیای سینمایی مارول، مزید بر علت شد تا رویای ادامه پیدا کردن این سری از فیلم‌های مرد عنبکوتی، همچنان زنده بماند؛ تا اینکه اخبار حضور بازیگرهایی مثل آلفرد مولینا و جِیمی فاکس که پیشتر در فیلم‌های مرد عنکبوتیِ ریمی و مارک وب ایفای نقش کرده بودند، تنور شایعات برپایی رویداد «اسپایدرورس» در سومین فیلم از مرد عنکبوتیِ دنیای سینمایی مارول را داغ و داغ‌تر کرد.

مارول طی سال‌های اخیر با فیلم‌هایی مثل Doctor Strange و Spider-Man: Far From Home به‌شمایل مختلف، مقوله‌ی جهان‌های موازی (مولتی‌ورس) را وارد داستان‌هایش کرد و بالاخره در سریال وانداویژن (WandaVision) رسما وارد این قصه شد. داستانی که در فیلم Doctor Strange: Into the Multiverse of Madness اوج خواهد گرفت. قرار گرفتن سومین قسمت از سری فیلم‌های «اسپایدرمن» دنیای سینمایی مارول (MCU) مابین سریال و فیلم نام‌برده، خود به‌خود قصه‌ی اسپایدرمن ۳ را تحت تاثیر مقوله‌ی جهان‌های موازی قرار می‌دهد. کنار این موضوع، حضور دکتر استرنج در فیلم «مرد عنکبوتی ۳» (که فعلا با نام Spider-Man: Homecoming 3 شناخته می‌شود) را اضافه کنید تا بدانید که محتمل‌ترین زمان ممکن برای رخ دادن «اسپایدرورس» رسیده‌ایم.

فن آرت اسپایدر ورس با حضور تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 3

تمامی مواردی که ذکر شدند، شایعه‌ی «حضور یا عدم حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی ۳» را به یکی از مهم‌ترین خبرهای چند ماه اخیر تبدیل کردند. موردی که سایه‌ی سنگینی روی پروسه‌ی تولید این فیلم انداخته و فیلم نام‌برده را به یکی از مورد انتظارترین ساخته‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل کرده است. حال و در جریان آخرین اخبار سینما و تلوزیون، تام هالند طی مصاحبه با بلاگ Esquire به این شایعه، واکنش نشان داد. بازیگر بریتانیایی که اسپایدرمن ۳ را «بلندپروازانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ» می‌داند، طی صحبت‌های خود پیرامون شایعه‌ی مورد بحث، چنین گفت:

«نه؛ نه آن‌ها (مگوایر و گارفیلد) در این فیلم حاضر نخواهند بود. مگر اینکه آن‌ها (مارول) این قضیه که یک خبر بسیار بزرگ است را از من پنهان کرده باشند. یک خبر بسیار بزرگ و مهم که فکر نمی‌کنم مارول بخواهد آن را از من پنهان کند. تا جایی که می‌دانم، این فیلم قرار است داستان سری فیلم‌های مرد عنکبوتی جهان سینمایی مارول را ادامه بدهد.»

رد شدن شایعه‌ی حضور مگوایر و گارفیلد در فیلم جدید مرد عنکبوتی، روند تولید فیلم نام‌برده را کم‌حاشیه‌تر از قبل جلو می‌برد. موضوع مهم اما، بعید بودن احتمال تایید حضور دو بازیگر نام‌برده در این فیلم، از طریق مصاحبه‌ها یا حتی تریلرها است. همانطور که بازگشت اونجرها در یک‌سوم پایانی فیلم Avengers: Endgame نه‌تنها در مصاحبه‌ها حتی در تریلرها هم مطرح نمی‌شد، پیرامون رخ‌داد احتمالی اسپایدرورس هم به‌احتمال بسیار زیاد چنین سناریویی را داریم. چرا که بازگشت ۲ کاراکتر مگوایر و گارفیلد قطعا یک اتفاق عظیم خواهد بود و عوامل تولید مرد عنکبوتی ۳ هرگز از طریق مصاحبه‌ها (و احتمالا تریلرها) این حقیقت را لو نخواهند داد. دقیقا مثل مورد «اونجرز اندگیم». در نتیجه، برای تایید یا عدم تایید این قضیه، به‌احتمال خیلی زیاد باید تا زمان پخش فیلم، صبور باشیم.

فیلم جدید مرد عنکبوتی پس از دوبار تأخیر، برای اکران در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. برخی منابع، حضور آلفرد مولینا در این فیلم را گزارش داده‌اند. طی روزهای گذشته نیز حضور ویلم دفو در صحنه‌های فیلم‌برداری این فیلم گزارش شد.

منبع : زومجی

label 21:48 1399/11/21 21

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram