Scroll down

لباس جالب سوپرمن در کلیپ جدید Justice League زک اسنایدر

لباس جالب سوپرمن در کلیپ جدید Justice League زک اسنایدر

لباس جالب سوپرمن در کلیپ جدید Justice League زک اسنایدر

فیلم Zack Snyder's Justice League کمتر از ۴۰ روز دیگر پخش می‌شود و حالا هم دو کلیپ باکیفیت از آن پخش شده‌اند و هم می‌دانیم که تریلر اصلی اثر در کدام ساعتِ کدام روز از راه می‌رسد.

تریلر اصلی لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر راس ساعت ۲۰:۴۴ روز یک‌شنبه به وقت ما پخش می‌شود؛ تا طرفداران را کاملا آماده‌ی اکران فیلم Zack Snyder's Justice League در روز ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) کند. به مناسبت اعلام همین خبر نیز دو کلیپ باکیفیت از فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر پخش شده‌اند؛ کلیپ اول در حقیقت نسخه‌ی باکیفیت کلیپی دیدار آلفرد با سوپرمن سیاه‌پوش است که ماه‌ها قبل نسخه‌ی کم‌کیفیت آن را دیده بودیم و کلیپ دوم هم بخشی از مسابقه‌ی فوتبال آمریکایی شخصیت ویکتور استون، پیش از تبدیل شدن او به سایبورگ را نمایش می‌دهد.

براساس شنیده‌های قبلی، تصاویر منتشرشده و این دو کلیپ باید پذیرفت که تمامی دقایق لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر یا حداقل بخش قابل توجهی از این فیلم دارای نسبت تصویر IMAX است. زیرا زک اسنایدر از همان دوره‌ی برنامه‌ریزی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی می‌خواست که به کمک فیلم‌برداری با دوربین‌های آی‌مکس، استفاده‌ی فراوانی از این نسبت تصویر به‌خصوص برای نمایش بسیاری از اکشن‌های فیلم Justice League اصلی بکند.

زک اسنایدر در حال کار با دوربین موبایل در پشت صحنه ساخت یک فیلم

سال‌ها پس از مرگ دختر زک اسنایدر، جدایی عملا تحمیل‌شده به او از پروژه و درخواست‌های بی‌پایان طرفداران او برای دیدن فیلم Zack Snyder's Justice League، واقعا پروسه‌ی ساخت اثر مورد بحث به‌صورت کامل به پایان رسیده است. پس به‌زودی تریلر اصلی آن نشان می‌دهد که چگونه بتمن با بازی بن افلک، سوپرمن با نقش‌آفرینی هنری کویل، واندر وومن با اجرای گل گدوت، لوئیس لین با بازی ایمی آدامز، مارشن من‌هانتر، فلش، آکوامن و چندین و چند شخصیت دیگر در نسخه‌ی اصلی فیلم Justice League درگیر نبرد با استپن‌ولف می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

منبع : زومجی

label 17:10 1399/11/20 25

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram