Scroll down

سیلی گودزیلا به کینگ کونگ در تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong

سیلی گودزیلا به کینگ کونگ در تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong

سیلی گودزیلا به کینگ کونگ در تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong

فیلم Godzilla vs. Kong در تاریخ ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین) از شبکه آنلاین/استریم‌محور HBO Max پخش می‌شود و چند روز قبل از آن هم اکران بین‌المللی خود را کلید می‌زند.

تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong شباهت قابل توجهی به تریلر غربی آن دارد و مثلا بیرون آورده شدن کینگ کونگ از جزیره جمجمه به دلایل نامشخص را به تصویر می‌کشد. سپس وقتی کینگ کونگ روی کشتی در حال فرستاده شدن به سمت کشور است، گودزیلا در میانه‌های مسیر به او حمله‌ور می‌شود. پیش از این ما فقط چند ثانیه از این نبرد را دیده بودیم که بیشتر روی برخورد مشت محکم کینگ کونگ به‌صورت گودزیلا توجه داشت. ولی وقتی تریلر چنین فیلمی را در ژاپن پخش می‌کنید، نمی‌توانید جرئت تاکید صرف روی وارد شدن ضربه‌ی اساسی به گودزیلا را داشته باشید. پس در تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong، گودزیلا هم یک چک حسابی به کینگ کونگ می‌زند تا همه به یاد بیاورند که این‌جا پادشاه هیولاها مقابل موجودی می‌ایستد که تعداد عجایب جهان را از عدد هفت به هشت رسانده است.

اکنون می‌دانیم که مرد ژاپنی مرموز حاضر در تریلرهای این فیلم، در حقیقت پسر دکتر سریزاوا (با نقش‌آفرینی کن واتانابه در فیلم‌های قبلی MonsterVerse) است و کایجو عظیم را دلیل مرگ پدر خود می‌داند. پس به شکلی نسبتا الهام‌گرفته از داستان موبی‌دیک، به‌دنبال انتقام‌جویی از یک موجود عظیم ساکن اقیانوس است. راستی این تریلر نشان می‌دهد که فیلم Godzilla vs. Kong در ژاپن چند هفته بعد از آمریکا و برخی از کشورهای دیگر اکران می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

منبع : زومجی

label 16:20 1399/11/20 12

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram