Scroll down

صحبت های بازیگر ارباب حلقه ها راجع به فیلم نوآر جدید و عجیب کراننبرگ

صحبت های بازیگر ارباب حلقه ها راجع به فیلم نوآر جدید و عجیب کراننبرگ

صحبت های بازیگر ارباب حلقه ها راجع به فیلم نوآر جدید و عجیب کراننبرگ

ویگو مورتنسن، بازیگر نقش آراگورن در ارباب حلقه ها که در فیلم Eastern Promises همکاری درخشانی با دیوید کراننبرگ معروف داشت، به‌زودی در فیلم نوآر جدید و عجیب فیلم‌ساز کانادایی بازی خواهد کرد.

صحبت از فیلم های ترسناک و دلهره‌آور غربی بدون اشاره به برخی از آثار درخشان دیوید کراننبرگ، کارگردان فیلم The Fly غیرممکن به نظر می‌آید. وقتی به آثار این هنرمند ۷۷ساله در قرن ۲۱ میلادی نگاه می‌کنیم، شاید بیشتر جلب فیلم A History of Violence، فیلم Eastern Promises و فیلم A Dangerous Method بشویم که هر سه ویگو مورتنسن را به‌عنوان یکی از بازیگران مهم خود می‌شناسند.

دیوید کراننبرگ که به شکلی باورنکردنی در کل زندگی خود نامزد جایزه‌ی اسکار هم نشده است، آخرین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی یک فیلم سینمایی بلند را کارگردانی کرد. ولی خوش‌بختانه به نظر می‌رسد که او به‌زودی قصد ساخت یک فیلم نوار بسیار عجیب با نقش‌آفرینی ویگو مورتنسن را دارد. راستی شاید جالب باشد که بدانید دیوید کراننبرگ نقش کوتاهی در فیلم Falling، نخستین اثر کارگردانی‌شده توسط ویگو مورتنسن بازی می‌کند.

ویگو مورتنسن ۶۲ ساله در صحبت‌هایی خوشحال‌کننده برای طرفداران دیوید کراننبرگ می‌گوید: «او ایده‌ای برای همکاری مجدد ما در ذهن دارد؛ قصه‌ای است که مدت‌ها قبل نوشت و هرگز فرصت ساخت فیلم سینمایی آن را به‌دست نیاورد. حالا با بازنویسی داستان، می‌خواهد واقعا به فیلم‌برداری و خلق فیلم آن بپردازد. امیدوارم که در همین تابستان پیش‌رو، فیلم‌برداری را شروع کنیم. بدون توضیح بیش از اندازه و اسپویل قصه همین‌قدر می‌گویم که دیوید کراننبرگ با این اثر جدید قصد بازگشت به ریشه‌های سینمایی خود را دارد.

داستان بسیار جالبی است؛ همزمان خوب و آزاردهنده. جذابیت اصلی آن است که کراننبرگ حالا با قدرت تکنیکی بسیار بیشتری که طی سال‌ها کسب کرد و اعتماد به نفسی که با دهه‌ها فیلم‌سازی به‌دست آورد، به ریشه‌های خود برمی‌گردد».

در ماه‌های گذشته فیلم Possessor، دومین اثر بلند کارگردانی‌شده توسط برندون کراننبرگ یعنی فرزند دیوید کراننبرگ توانست ستایش‌های چندین و چند منتقد شناخته‌شده را دریافت کند. ویگو مورتنسن همچنین به‌تازگی در صحبت با ایندی‌وایر رفتار اعضای آکادمی علوم و هنرهای سینما در حتی یک بار نامزد نکردن دیوید کراننبرگ بزرگ برای جایزه‌ی اسکار را «غیر قابل توضیح» به شمار آورد.

منبع : زومجی

label 11:47 1399/11/19 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram