Scroll down

تعطیلی جشنواره فجر در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

تعطیلی جشنواره فجر در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

تعطیلی جشنواره فجر در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

سخنگوی ستاد ملی کرونا اخیرا اعلام کرده است که در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، جشنواره فیلم فجر در هر مرحله‌ای که باشد متوقف خواهد شد.

برگزاری جشنواره فیلم فجر باتوجه‌به وضعیت کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، حاشیه‌هایی را به‌همراه داشت. پس انتشار تصاویر مختلف از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره، شعله‌ی انتقادات برگزاری جشنواره فجر بیش‌ازپیش بالا گرفت. سپس، روابط عمومی جشنواره فجر اعلام کرد چند سینما به‌دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تذکر گرفته‌اند. طبق قوانین جشنواره فجر، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تنها ۳۰ درصد از ظرفیت سالن‌ها در این دوره قابل استفاده خواهد بود.

حال، سخنگوی ستاد ملی کرونا به ماجرا ورود کرده است و از احتمال تعطیلی جشنواره فیلم فجر خبر داده است. وی در این‌باره چنین گفت:

«بنابر تمهیدات صورت گرفته قرار است حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن استفاده شود که کارشناسان ما آخر هفته گزارشی از شیوه برگزاری تهیه خواهند کرد و اگر مشاهده شود پروتکل‌ها رعایت نشده‌اند از برگزاری جشنواره در هر مرحله‌ای که باشد، جلوگیری می‌کنیم.»

به این ترتیب باید دید که آیا جشنواره فجر که شروعی پر حاشیه داشت، زودتر از موعد به کار خود پایان خواهد داد؟ در این دوره از جشنواره شاهد حضور فیلم‌هایی نظیر بی همه چیز، شیشلیک، تی تی، روشن و روزی روزگاری آبادان خواهیم بود. شما می‌توانید فهرست کامل فیلم‌های حاضر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را در ما بخوانید. 

منبع : زومجی

label 20:17 1399/11/13 14

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram