Scroll down

اعلام تاریخ پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League از HBO Max؛ انتشار پوسترهای جدید

اعلام تاریخ پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League از HBO Max؛ انتشار پوسترهای جدید

اعلام تاریخ پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League از HBO Max؛ انتشار پوسترهای جدید

شبکه HBO Max سرانجام با انتشار چند پوستر، تاریخ پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را تایید و اعلام کرده است.

شبکه HBO Max تاریخ انتشار فیلم Zack Snyder's Justice League را اعلام کرده است. این سرویس استریم امروز اعلام کرد که نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) منتشر شود. درواقع نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت قرار است در روز پنج شنبه منتشر شود که احتمالا دلیل آن عدم تداخل پخش این فیلم با سریال The Falcon and The Winter Soldier است که پخش آن در روز جمعه از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

همچنین در ماه مارس قرار است شاهد پخش فیلم Zack Snyder's Justice League و فیلم Godzilla vs. Kong از HBO Max باشیم و بدون شک این دلیلی برای تغییر زمان اکران فیلم گودزیلا علیه کونگ نیز بوده تا فاصله بیشتری بین پخش دو فیلم وجود داشته باشد که این موضوع بدون شک به این خاطر است که سران برادران وارنر و HBO Max دوست ندارند تا این دو فیلم در میزان تماشا رقابت کنند و استقبال کافی از هر دو فیلم صورت بگیرد.

نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League در ابتدا قرار بود یک سریال ۴ قسمتی باشد، اما اکنون یک فیلم با مدت زمان ۴ ساعت خواهد بود که در حال حاضر قرار نیست دارای یک دنباله باشد و حتی اسنایدر نیز برنامه‌ای برای ساخت فیلم دیگری در دنیای دی سی ندارد. همچنین شبکه HBO Max سه پوستر جدید از نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت را منتشر کرده‌ است که در برای طراحی یک پوستر شاهد الهام گرفتن از پوستر انیمیشن The Death of Superman هستیم:

لوگو شکسته لیگ عدالت در پوستر جدید نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

نوار فیلم باقی مانده از آتش سوزی با لوگو لیگ عدالت در پوستر جدید نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

پوستر جدید نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League با الهام از انیمیشن مرگ سوپرمن

نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است دارای ۱۵۰ دقیقه صحنه اضافه نسبت به نسخه اکران باشد که این زمان شامل صحنه‌های فیلم‌برداری دوباره فیلم نیز خواهد شد. در این نسخه از فیلم قرار است شاهد بازگشت جرد لتو در نقش جوکر نیز باشیم که طبق گفته اسنایدر ظاهر وی در این فیلم نسبت به فیلم Suicide Squad کاملا تفاوت خواهد داشت.

منبع : زومجی

label 20:27 1399/11/10 130

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram