Scroll down

تاریخ پخش انیمیشن جدید خالق مردگان متحرک اعلام شد؛ انتشار اولین ویدیو

تاریخ پخش انیمیشن جدید خالق مردگان متحرک اعلام شد؛ انتشار اولین ویدیو

تاریخ پخش انیمیشن جدید خالق مردگان متحرک اعلام شد؛ انتشار اولین ویدیو

رابرت کرکمن اخیراً در جریان یک لایو-استریم از تاریخ پخش انیمیشن Invincible پرده برداشت و ویدیویی طولانی از این سریال بزرگسالانه شبکه آمازون منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان پخش انیمیشن سریالی Invincible (شکست‌ناپذیر) اعلام شده است؛ سریالی که با اقتباس از دومین کمیک بوک پُرطرفدار رابرت کرکمن، خالق مجموعه‌ی The Walking Dead (مردگان متحرک) ساخته می‌شود. کرکمن در جریان یک لایواستریم اعلام کرد که پخش انیمیشن Invincible از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) با انتشار سه قسمت اول از شبکه‌ی آمازون پرایم آغاز خواهد شد و پس از آن قسمت‌های بعدی جمعه‌ی هر هفته به نمایش در می‌آید تا اینکه در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱) پرونده‌ی فصل اول با پخش اپیزود نهایی بسته شود. در این لایواستریم شاهد ویدیویی طولانی از این انیمیشن ابرقهرمانی نیز بودیم که در ادامه قابل مشاهده است. 

دانلود از آپارات

سریالی Invincible گاهی اوقات بی‌رحمانه ظاهر می‌شود و بیش از اندازه دارای کشتار و خون‌ریزی است؛ بنابراین برخلاف دیگر آثار مشابه ابرقهرمانی در زمره‌ی آثار بزرگسالانه قرار می‌گیرد. ویدیو تازه‌‌ی سریال نیز مارک گریسون یا اینونسبل و پدرش نولان گریسون یا اومنی-مَن را در معرض نمایش قرار می‌دهد. کمیک بوک‌های Invincible توسط رابرت کرکمن نوشته شده است و طراحی آن را رایان اوتلی برعهده داشت. این کمیک‌ها ماجراهای مارک گریسون ۱۷ ساله را دنبال می‌کند که فرزند اومنی-مَن، قدرتمندترین ابرقهرمان روی کره‌ی زمین است. مارک در ادامه متوجه می‌شود که دارای قدرت‌هایی است و باید به هر نحوی از چالش‌های پیش‌رو سربلند بیرون آید. مجموعه کمیک‌های «شکست‌ناپذیر» که در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید، در طول ۱۴۴ شماره با پیچش‌های داستانی بسیار مخاطبانش را سرگرم می‌کند.

استیون ین، بازیگر سریال The Walking Dead وظیفه‌ی صداپیشگی مارک گریسون و جی. کی. سیمونز، بازیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی وظیفه‌ی صداپیشگی پدر مارک را در انیمیشن سریالی Invincible برعهده دارند. کاری پیتون در نقش بلک سامسون، سنیکا مارتین-گرین در نقش گرین گوست، لورن کوهن در نقش زن جنگی، چاد کولمن در نقش مرد مریخی، مایکل کادلیتز در نقش رد راش، لنی جیمز در نقش دارک وینگ و راس مارکواند در نقش‌های جاودانه و آکواریوس، از دیگر بازیگران سریال مردگان متحرک هستند که در این انیمیشن سریالی به‌عنوان صداپیشه فعالیت می‌کنند.

البته نام ساندرا اوه، سث روگن، زازی بیتز، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، جیسون منتزوکس و مِی ویتمن را نیز باید به فهرست بلند بالای بازیگران سریال Invincible اضافه کنید تا متوجه شوید که با چه اثر پُرستاره‌ای سروکار داریم. شبکه‌ی آمازون پرایم نخستین تریلر این سریال را در اواسط مهر امسال منتشر کرد که ما را بیشتر با فضای خشن، بی‌رحمانه و دارای کشتار این اثر ابرقهرمانی آشنا می‌کرد.    

منبع : زومجی

label 23:01 1399/11/05 5

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram