Scroll down

تاریخ پخش فیلم Nomadland از شبکه Hulu اعلام شد

تاریخ پخش فیلم Nomadland از شبکه Hulu اعلام شد

تاریخ پخش فیلم Nomadland از شبکه Hulu اعلام شد

فیلم Nomadland با بازی فرانسیس مک‌دورمند یکی از آثار سینمایی تحسین‌شده‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی است که بالاخره می‌دانیم نسخه‌ی باکیفیت خانگی آن چه زمانی به‌دست مخاطبان می‌رسد.

تمام فیلم‌هایی که قبل از ۲۸ فوریه وارد اکران عمومی خانگی یا سینمایی شوند، فرصت شرکت در اسکار 2021 را دارند

نومدلند به کارگردانی کلوئی ژائو درکنار فیلم Promising Young Woman با بازی کری مولیگان بیشترین شانس برای کسب اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دارد. به‌گونه‌ای که عملا در اکثر مراسم‌های جوایز سینمایی هفته‌های اخیر، جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن یا به کری مولیگان یا به فرانسیس مک‌دورمند رسیده است. در نتیجه عجیب نیست که مخاطبان فیلم‌هایی از جنس Nomadland، واقعا انتظار دیدن آن با کیفیت صوتی و تصویری مناسب را می‌کشند.

حالا بالاخره تاریخ پخش نسخه‌ی خانگی رسمی و باکیفیت فیلم مشخص شده است. زیرا شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور Hulu فیلم را در تاریخ ۱۹ فوریه (۱ اسفند) پخش خواهد کرد. فیلم Nomadland دقیقا در همین تاریخ، اکران گسترده در آمریکا را نیز کلید می‌زند. البته رفتن فیلم به شبکه Hulu تعجبی ندارد. زیرا فیلم Nomadland متعلق به استودیو سرچ‌لایت پیکچرز است که مثل شبکه Hulu، شرکت دیزنی آن را کنترل می‌کند. از طرفی درجه‌ی سنی بزرگ‌سال فیلم Nomadland هم باعث می‌شود که دیزنی تمایلی به پخش آن در شبکه‌ی دیزنی پلاس نداشته باشد و محتوای مورد بحث را به شبکه Hulu بفرستد.

جالب این‌جا است که فیلم Nomadland در تاریخ ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) اکران خود در سینماهای IMAX را آغاز می‌کند؛ باتوجه‌به خواسته‌ی کلوئی ژائو، کارگردان فیلم Eternals مارول که Nomadland سومین اثر بلند کارگردانی‌شده توسط او به حساب می‌آید. ژائو دوست داشت فیلم Nomadland برای سه هفته، اکران اختصاصی در سینماهای آی‌مکس داشته باشد.

فیلم Nomadland در چند جشنواره‌ی سینمایی با تحسین اکثر منتقدان و مخاطبان مواجه شد و در راتن تومیتوز به درصد رضایت ۹۷ منتقدان رسید. مطابق پیش‌بینی‌ها این اثر کلوئی ژائو در بخش بهترین کارگردان و بهترین فیلم سال هم شانس قابل توجهی برای کسب جوایز گلدن گلوب و اسکار دارد.

منبع : زومجی

label 20:31 1399/10/26 14

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram