Scroll down

آمازون به‌دنبال خرید حقش پخش فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت با مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار

آمازون به‌دنبال خرید حقش پخش فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت با مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار

آمازون به‌دنبال خرید حقش پخش فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت با مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه آمازون به پارامونت پیشنهادی ۲۰۰ میلیون دلاری برای خرید حق پخش فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) ممکن است به‌جای اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم آمازون منتشر شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، اگرچه پارامونت هنوز با فروش حق پخش این فیلم اکشن و علمی تخیلی موافقت نکرده و شرایط مالی هنوز مشخص نشده است، اما آمازون پیشنهادی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید حق پخش فیلم جنگ فردا به پارامونت ارائه کرده است. بااین‌حال، سرویس‌های استریم دیگری نیز به‌دنبال خرید حق پخش فیلم The Tomorrow War هستند، اما گفته می‌شود که آمازون در حال حاضر پیشتاز این رقابت است.

آمازون پیش از این حق پخش فیلم Without Remorse، فیلم Borat Subsequent Moviefilm و فیلم Coming 2 America را خریداری کرده بود که باتوجه‌به وضعیت کنونی جهان، به‌نظر می‌رسد که سرویس‌های استریم به بستر خوبی برای پخش فیلم‌های اکران نشده تبدیل شده است. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall بوده است. فیلم The Tomorrow War داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است. 

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جنگ فردا در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. آمازون پیش از این حق تولید و پخش سریال The Terminal List با بازی کریس پرت را خریداری کرده بود.

منبع : زومجی

label 22:45 1399/10/25 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram