Scroll down

ریبوت سریال True Blood توسط شبکه HBO در دست ساخت است

ریبوت سریال True Blood توسط شبکه HBO در دست ساخت است

ریبوت سریال True Blood توسط شبکه HBO در دست ساخت است

شبکه HBO به‌دنبال ساخت یک ریبوت براساس سریال True Blood است و در این سریال قرار است با سازنده Chilling Adventures of Sabrina همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO به‌دنبال ساخت یک ریبوت براساس یکی از سریال‌های محبوب چند سال گذشته خود است. شبکه HBO در حال ساخت یک سری جدید از سریال True Blood است که این سریال همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و در حال حاضر روبرتو آگویر ساکاسا، سازنده سریال Riverdale و سریال Chilling Adventures of Sabrina وظیفه ساخت ریبوت سریال خون حقیقی را بر عهده گرفته است. آلن بال، سازنده سریال اصلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ریبوت سریال True Blood باز خواهد گشت.

سریال True Blood براساس رمانی به‌نام The Southern Vampire Mysteries (اسرار خون‌آشام جنوب) اثر شارلین هریس تولید و پخش آن از سال ۲۰۰۸ از شبکه HBO آغاز شد. در مجموع ۷ فصل و ۸۰ قسمت از سریال خون حقیقی تولید و منتشر شده است که اتفاقات آن در شهر خیالی بن تمپز در ایالت لوئیزیانا رخ می‌داد. آنا پاکوین، استیون مویر، سام ترمل، رایان کوانتن، روتینا وسلی، کریستین باور وان استراتن، لیزی کاپلان، نلسون الیس، کری پرستون، الکساندر اسکاشگورد، دبورا ان ول، جیم پرک، کریس باوئر و جو منگنیلو، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال True Blood حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

آگویر ساکاسا وظیفه نوشتن قسمت پایلوت (آزمایشی) نسخه جدید سریال True Blood را بر عهده دارد و جیمی اوبرایان، نویسنده،‌ تهیه‌کننده و شورانر سریال NOS4A2 به او در نوشتن فیلمنامه این قسمت کمک خواهد کرد. ریبوت سریال خون حقیقی براساس قرارداد چندجانبه آگویر ساکاسا با بخش تلویزیونی برادران وارنر در دست ساخت است و از دیگر سریال‌هایی که آگویر ساکاسا در همکاری با برادران وارنر قرار است تولید کند، می‌توان به ریبوت سریال Pretty Little Liars برای شبکه HBO Max اشاره کرد. همچنین تولید فصل پنجم سریال Riverdale از ماه آینده آغاز خواهد شد.

منبع : زومجی

label 18:59 1399/09/20 9

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram