Scroll down

دیزنی طی هفته جاری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدی از مارول‌، پیکسار و لوکاس‌فیلم معرفی می‌کند

دیزنی طی هفته جاری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدی از مارول‌، پیکسار و لوکاس‌فیلم معرفی می‌کند

دیزنی طی هفته جاری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدی از مارول‌، پیکسار و لوکاس‌فیلم معرفی می‌کند

طبق اخبار منتشر شده، دیزنی ظاهرا قرار است طی این هفته از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدی از استودیوهایی مثل مارول‌، پیکسار و لوکاس‌فیلم رونمایی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی ممکن است طی این هفته اطلاعات جدیدی از پروژه‌های آینده سینمایی و تلویزیونی خود به اشتراک بگذارد که احتمالا شامل تغییر برنامه اکران برخی از فیلم‌ها و انتشار آن روی دیزنی پلاس نیز می‌شود. طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده، دیزنی در تاریخ ۱۰ دسامبر‌ (۲۰ آذر) که روز پنج‌شنبه این هفته خواهد شد، این اخبار را منتشر خواهد کرد. گفته می‌شود که می‌توان انتظار داشت که سرانجام تایید شود فیلم‌هایی چون فیلم Pinocchio، فیلم Peter Pan and Wendy و فیلم Cruella دیگر قرار نیست در سینماها روی پرده بروند و مستقیما روی سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.

علاوه‌براین، دیزنی قرار است پروژه‌های جدیدی از مجموعه‌ها و استودیوهای خود مثل مارول، لوکاس‌فیلم و پیکسار معرفی کند که دامنه این معرفی‌ها شامل فیلم و سریال خواهد شد. فیلم‌های جدیدی که قرار است از این استودیوها معرفی شوند، انتظار می‌رود در ابتدا در سینماها نمایش داده شوند که ددلاین می‌گوید این موضوع به این دلیل است که دیزنی می‌خواهد نشان دهد که آن‌ها فعلا قصدی برای ترک سالن‌های سینما ندارند. این درحالی‌که است که برادران وارنر اخیرا اعلام کرده که تمامی فیلم‌های این استودیو در سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سینماها ازطریق HBO Max نیز منتشر خواهند شد که این موضوع با واکنش منفی زیادی مواجه شده تا جایی که کریستوفر نولان که سابقه همکاری طولانی مدتی با برادران وارنر داشته، HBO Max را بدترین سرویس استریم تاریخ معرفی کرده است.

اگرچه پس از این اتفاق بسیاری منتظر کاری مشابه توسط دیزنی هستند، اما هالیوودریپورتر می‌گوید که دیزنی فعلا چنین برنامه‌ای ندارد. بااین‌حال، باید دید اگر دیزنی روزی تصمیم مشابه گرفت آیا این فیلم‌ها را مثل انیمیشن Soul بدون گرفتن هزینه بیشتر منتشر خواهد کرد یا مثل فیلم Mulan کاربران برای تماشای آن باید هزینه‌ای اضافه بپردازند. همچنین ممکن است اخباری در ارتباط با احتمال ادغام دیزنی پلاس و هولو نیز منتشر شود. در حال حاضر دیزنی پلاس بیش از ۷۳.۷ میلیون کاربر تنها در سال اول فعالیتش جذب کرده و از آن به‌عنوان یک سرویس استریم محبوب ساخته است. اگرچه نتفلیکس همچنان با ۱۹۵ میلیون کاربر محبوب‌ترین سرویس استریم است، اما سرعت رشد دیزنی پلاس نسبت به نتفلیکس بسیار بیشتر است و عجیب نیست که دیزنی به‌دنبال افزایش محتوا و برنامه‌های سرویس استریمش باشد.

منبع : زومجی

label 22:59 1399/09/18 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram