Scroll down

احتمال انتشار Cruella و پینوکیو از دیزنی پلاس؛ Black Widow همچنان در سینماها اکران خواهد شد

احتمال انتشار Cruella و پینوکیو از دیزنی پلاس؛ Black Widow همچنان در سینماها اکران خواهد شد

احتمال انتشار Cruella و پینوکیو از دیزنی پلاس؛ Black Widow همچنان در سینماها اکران خواهد شد

طبق اخبار جدید منتشر شده، دیزنی ممکن است با ادامه وضعیت فعلی تصمیم به انتشار برخی از فیلم‌های لایو اکشن دیگر خود از سرویس استریم دیزنی پلاس بگیرد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تعطیلی گسترده سینما و در مقابل انتشار برخی از فیلم‌ها ازطریق بازار خانگی و سرویس‌های استریم شد. حالا با بحرانی شدن دوباره وضعیت جهان، بسیاری به آینده بازگشایی دوباره سینماها و رونق گرفتن آن چندان امیدوار نیستند و حتی سرانجام برادران وارنر تصمیم به انتشار همزمان فیلم Wonder Woman 1984 ازطریق HBO Max و سینماها در کریسمس امسال گرفت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، در صورت ادامه وضعیت کنونی جهان، والت دیزنی ممکن است فیلم‌های بیشتری را به‌جای اکران در سینماها ازطریق دیزنی پلاس منتشر کند.

ددلاین در گزارش جدید خود گفت که دیزنی در حال حاضر فیلم‌هایی چون فیلم Cruella (کروئلا)، فیلم Pinocchio و فیلم Peter Pan and Wendy‌ را برای انتشار از دیزنی پلاس به‌جای اکران در سینماها در نظر گرفته است. ددلاین در ادامه اشاره کرد که این تصمیم هنوز قطعی نشده و در صورت ادامه یافتن وضعیت همه‌گیری کرونا در سراسر جهان ممکن است اجرایی شود. همچنین هنوز مشخص نیست که این فیلم‌ها در صورت انتشار از دیزنی پلاس مانند انیمیشن Soul بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی منتشر خواهند شد یا مانند فیلم Mulan مشترکین دیزنی پلاس برای تماشای آن در ابتدا باید هزینه‌ای اضافه را پرداخت کنند.

ناتاشا رومانوف، ریچل وایس  و یلنا بلووا در فیلم Black Widow

ددلاین از منابع نزدیک خود شنیده که دیزنی در حال بررسی تمامی گزینه‌های موجود و احتمالی برای برنامه‌ریزی نحوه انتشار فیلم‌هایش در آینده است. انتشار فیلم‌های بیشتر از دیزنی پلاس می‌تواند به رشد و توسعه سریع‌تر این سرویس استریم بسیار کمک کند. دیزنی پلاس در کمتر از یک سال توانسته بیش از ۷۰ میلیون مشترک را جذب کند، اما هنوز تعداد مشترکین کمتری در مقایسه با نتفلیکس با ۱۹۵ میلیون مشترک در اختیار دارد. بااین‌حال، دیزنی پلاس توانسته رشد بسیار سریع‌تری را نسبت به رقیبش در بازه زمانی مشابه تجربه کند.

همچنین منابع نزدیک به ددلاین گفتند درحالی‌که تغییر احتمالی برنامه انتشار فیلم Cruella، فیلم پینوکیو و فیلم پیتر پن به دیزنی پلاس می‌تواند روی درآمد دیزنی از گیشه تاثیر بگذرد، اما در مقابل دیزنی می‌تواند درآمد بیشتری را از بخش عضویت از دیزنی پلاس و حتی افزایش هزینه اشتراک آن کسب کند. همچنین با اینکه برادران وارنر تصمیم به انتشار فیلم Wonder Woman 1984 از HBO Max گرفته و حالا بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول خواهان انتشار فیلم Black Widow در تعطیلات پیش‌رو از دیزنی پلاس هستند، اما منابع نزدیک به ددلاین گفتند که دیزنی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار فیلم بلک ویدو ازطریق سرویس استریم خودش ندارد و این فیلم همچنان قرار است در سالن‌‌های سینما نمایش داده شود.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Cruella قرار است در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود، اما فیلم پیتر پن و پینوکیو هنوز تاریخ اکرانی ندارند.

منبع : زومجی

label 19:52 1399/08/30 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram