Scroll down

بازسازی انیمیشن سریالی Darkwing Duck برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است

بازسازی انیمیشن سریالی Darkwing Duck برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است

بازسازی انیمیشن سریالی Darkwing Duck برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است

شرکت دیزنی ظاهراً در حال بازسازی انیمیشن سریالی کالت کلاسیک Darkwing Duck برای شبکه‌ی دیزنی پلاس است.

از قرار معلوم شرکت دیزنی پس از بازگرداندن کاراکتر اسکروج مک‌داک با نسخه‌ی بازسازی انیمیشن سریالی DuckTales (حکایات اردک) حالا بازسازی کامل انیمیشن سریالی کالت کلاسیک Darkwing Duck (اردک تیره‌بال) را برای شبکه‌ی دیزنی پلاس در دستور کار قرار داده است. با اینکه سفارش تولید پروژه مستقیماً صادر نشده است و نویسنده‌ی این سریال احتمالی نیز معلوم نیست، اما منابع آگاه گزارش می‌دهند که ست روگن، اوان گلدبرگ، جیمز ویور و الکس مک‌آتی از سوی شرکت «پوینت گری» به‌عنوان توسعه‌دهندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی ریبوت مورد بحث فعالیت می‌کنند. 

انیمیشن سریالی Darkwing Duck اصلی توسط تد استونز خلق شد و از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۷۰ (۶ سپتامبر ۱۹۹۱) تا تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۷۱ (۱۲ سپتامبر ۱۹۹۲) به نمایش درآمد. این انیمیشن  در سه فصل ماجراهای ابرقهرمانی با نام دارک‌وینگ داک (جیم کامینگز) را دنبال کرد که با کمک دستیار و خلبانی با نام لانچ‌پد مک‌کوئک (تری مک‌گاورن) که اولین‌بار در انیمیشن DuckTales معرفی شد، به مبارزه با جرم‌وجنایت شهر سنت کانارد می‌پرداخت. در زمان‌هایی که این ابرقهرمان با تبه‌کاران مبارزه نمی‌کرد، با هویت مخفی دریک مالارد در حومه‌ی شهر با گازالین، دختر خوانده‌ی خود (کریستین کواناوگه) زندگی ساده‌ای داشت؛ دختری که گاهی اوقات در مبارزه با جرم‌وجنایت کمک‌های بزرگی می‌کرد.

هر سه کاراکتر اصلی انیمیشن Darkwing Duck در ریبوت DuckTales نیز حضور دارند و بک بنت، صداپیشه‌ی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین ۲) نقش لانچ‌پد، استفانی بیاتریز، صداپیشه‌ی انیمیشن Ice Age: Collision Course (عصر یخبندان: مسیر برخورد) نقش گازالین و کریس دیامانتوپولوس، صداپیشه‌ی انیمیشن The Wonderful World of Mickey Mouse (دنیای شگفت‌انگیز میکی‌ماوس) نقش دریک مالارد را در آن ایفا می‌کنند. ریبوت انیمیشن «حکایات اردک» تغییراتی در داستان ایجاد کرد و در آن دارک‌وینگ کاراکتری خیالی از یک مجموعه‌ی تلویزیونی است. در فصل دوم این انیمیشن مالارد، رئیس باشگاه هواداران Darkwing Duck شانس تبدیل به دارک‌وینگ در دنیای واقعی و مبارزه با جرم‌وجنایت را پیدا می‌کند و گازالین در فصل سوم معرفی می‌شود.

انیمیشن سریالی Darkwing Duck آخرین مجموعه‌ی محبوب شرکت دیزنی است که برای دیزنی پلاس بازسازی می‌شود. این سرویس استریم در حال پخش سریال High School Musical: The Musical (موزیکال دبیرستان: موزیکال) است که با اقتباس از مجموعه فیلم‌های کمدی-درام High School Musical (موزیکال دبیرستان) ساخته شده است. شرکت دیزنی همچنین ریبوت Doogie Howser M.D. (دوگی هاوزر ام.دی.) و دنباله‌ی فیلم Willow‎ (بید) را در دست تولید دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت ما در میان بگذارید.

منبع : زومجی

label 12:00 1399/08/26 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram