Scroll down

ایزابل فورمن برای ایفای نقش استر در پیش‌درآمد فیلم Orphan باز می‌گردد

ایزابل فورمن برای ایفای نقش استر در پیش‌درآمد فیلم Orphan باز می‌گردد

ایزابل فورمن برای ایفای نقش استر در پیش‌درآمد فیلم Orphan باز می‌گردد

ایزابل فورمن دوباره نقش استر را در فیلم Orphan: First Kill به کارگردانی ویلیام برنت بل ایفا می‌کند که پیش‌درآمدی برای فیلم Orphan است.

ایزابل فورمن، بازیگر فیلم‌های The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی)، Hounddog‎ (سگ هاوند) و After Earth (پس از زمین) دوباره برای ایفای نقش اِستِر در فیلم Orphan: First Kill (یتیم: نخستین قتل) باز می‌گردد. طبق گزارش ددلاین، ظاهراً جولیا استایلز، نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب برای نقش‌آفرینی در سریال Dexter (دکستر) نیز به بازیگران این فیلم پیوسته است که سکان هدایت آن در دستان ویلیام برنت بل، کارگردان فیلم‌های The Boy (پسر)، The Devil Inside (شیطان درون) و Stay Alive (زنده بمان) قرار دارد. این رسانه عنوان می‌کند که ویلیام برنت بل مشغول فیلم‌برداری فیلم «یتیم: نخستین قتل» در شهر وینیپگ است و سازندگان برای بازگرداندن کاراکتر اِستِر به این پیش‌درآمد از ترکیب «یک تیم گریم سطح بالا» و «تکنیک فیلم‌برداری فورس پرسپکتیو» استفاده می‌کنند.

در فیلم Orphan: First Kill که فیلم‌نامه‌ی آن را دیوید کوجشال، نویسنده‌ی آثاری نظیر Prey (شکار) و Scream: The TV Series (جیغ: مجموعه‌ی تلویزیونی) به رشته‌ی تحریر درآورده است، لینا کرامر با موفقیت از یک مرکز روانی روسی فرار می‌کند و با جعل هویت دختر مفقود‌شده‌ی یک خانواده‌ی ثروتمند با نام اِستِر به آمریکا می‌رود. اما زندگی تازه‌ی لینا با اتفاق غیرمنتظره‌ای همراه می‌شود و او دربرابر مادری قرار می‌گیرد که به هر قیمتی از خانواده‌ی خود محافظت می‌کند. پیش‌درآمد فیلم Orphan توسط شرکت‌ «اینترتینمنت وان» و شرکت «دارک کسل اینترتینمنت» تولید می‌شود. الکس میس، هال سادوف و ایتان اروین از طرف شرکت «دارک کسل اینترتینمنت» درکنار جیمز تاملینسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم «یتیم: نخستین قتل» را برعهده دارند و دیوید لزلی جانسون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. همچنین جن گورتن و جوزی لیانگ به نمایندگی از شرکت «اینترتینمنت وان» بر این پروژه نظارت خواهند کرد.

فیلم Orphan که ژاومه کویت-سرا وظیفه‌ی کارگردانی و لئوناردو دی‌کاپریو، جوئل سیلور و سوزان داونی وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند، در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری توانست ۷۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم که ورا فارمیگا، پیتر سارسگارد، ایزابل فورمن، جیمی بنت، آریانا انجینیر و سی.سی.اچ. پاوندر را در گروه بازیگرانش داشت، داستان زوجی را روایت می‌کرد که به‌دنبال از دست دادن کودکشان سرپرستی دختری ۹ ساله را از یتیم‌خانه قبول می‌کنند، اما او به هیچ‌وجه بچه‌ی بی‌گناهی نیست که ادعا می‌کند. فیلم‌نامه‌ی فیلم «یتیم» را دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک براساس داستانی از الکس میس به رشته‌ی تحریر درآورد.

منبع : زومجی

label 19:46 1399/08/13 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram