Scroll down

فصل دوم انیمه Attack on Titan در سال ۲۰۱۷ آغاز می شود

فصل دوم انیمه Attack on Titan در سال ۲۰۱۷ آغاز می شود

فصل دوم انیمه Attack on Titan در سال ۲۰۱۷ آغاز می شود

طبق اعلام تیم سازنده انیمه Attack on Titan، دومین فصل این مجموعه در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. Attack on Titan نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در قالبت مجموعه‌ای ۲۵ قسمتی پخش شده بود. در ادامه با ما همراه باشید

مطلب مرتبط۱۲ انیمه که باید تماشا کرد

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت دیروز در جریان رویداد زنده Attack Festival در انجمن بین‌المللی توکیو، زمان آغاز پخش دومین فصل مجموعه Attack on Titan اعلام شد. با توجه به جزئیات اعلام شده فصل دوم مجموعه در بهار ۲۰۱۷  آغاز می‌شود. در این رویداد همچنین تصویر جدیدی از فصل دوم Attack on Titan منتشر شد که خبر از آغاز رویارویی مستقیم شخصیت‌های اصلی با تایتان‌ها در ادامه فصل گذشته می‌دهد.>attack on titan season 2 cover تصویرفصل دوم Attack on Titan

طبق اطلاعات منتشر شده، هسته‌ اصلی تیم سازنده فصل اول تحت رهبری ماساشی کویزوکا، کارگردان اپیزود و تتسورو آراکی، کارگردان فصل اول و کارگردان ارشد فصل دوم، برای ساخت Attack on Titan: Season 2 بازگشته‌اند.

فصل دوم Attack on Titan نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۴ برای عرضه در ۲۰۱۶ رونمایی شد، هرچند آغاز پخش انیمه در سال ۲۰۱۶ هیچگاه محقق نشد.

Attack on Titan یا «حمله به تایتان» نخستین بار در سال ۲۰۰۹ به قلم هاجیمه ایسایاما در مجله هفتگی شونن در قالب مانگا (کتاب مصر ژاپنی) منتشر و تا امروز به صورت هفتگی قسمت‌های جدید آن عرضه می‌شود. با گذشت زمان و محبوبیت میان ژاپنی‌ها در نهایت در سال ۲۰۱۳ پخش انیمه ۲۵ قسمتی آن از شبکه ام‌بی‌اس ژاپن آغاز شد.

داستان انیمه پیرامون ارن ییگر و میکاسا آکرمن، دو خواهر و برادر ناتنی روایت می‌شود که بعد از حمله تایتانی غول‌پیکر به ماریا، نخستین دیوار از سه دیوار بزرگ قلمرو انسان‌ها،‌ در تلاش برای بقا به یکدیگر کمک می‌کند. در این میان حس انتقام‌جویی ارن و پیوستن او به ارتش مبارزه با تایتان‌ها داستان را وارد ابعادی جدید در نبرد با این موجودات غول‌آسا خواهد کرد. هرچند شکست و بی‌رحمی همواره بخشی از داستان این مجموعه است.

>attack on titan season 2

تاکنون در کنار مانگا و انیمه، یک فیلم Live-action و همچنین یک بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 از Attack on Titan منتشر شده است که متاسفانه هر دو مجموعه با انتقاداتی روبرو بوده‌اند.

منبع: IGN

منبع : زومجی

label دوشنبه, 14 تیر 1395 15:42

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram