Scroll down

زمان شروع پخش فصل یازدهم سریال Archer اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

زمان شروع پخش فصل یازدهم سریال Archer اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

زمان شروع پخش فصل یازدهم سریال Archer اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

سرانجام شبکه FXX با انتشار اولین تریلر از زمان شروع پخش جدید فصل یازدهم سریال Archer خبر داد که قرار است استرلینگ آرچر باری دیگر به حرفه اصلی خود بازگردد

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا شبکه FX اعلام کند که زمان شروع پخش فصل یازدهم سریال Archer (آرچر) تا زمان نامشخصی عقب افتاده است. شبکه FX دلیل این تأخیر را چالش‌های تولید و همچنین مشکلات برنامه پخش عنوان کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل جدید این انیمیشن سریالی تایید و اعلام شده است. در طول پنل این سریال انیمیشنی در کامیک کان در خانه، شبکه FXX اعلام کرد که پخش فصل یازدهم انیمیشن Archer قرار است از تاریخ ۱۶ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور) آغاز شود. همچنین یک روز پس از پخش از این شبکه، سریال آرچر از شبکه استریم هولو (Hulu) نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در فصل یازدهم سریال Archer، استرلینگ آرچر پس از سه سال بودن در کما آماده بازگشت به دنیای جاسوسی است. درحالی‌که در دوران غیبت او چیزهای زیادی تغییر کرده، اما آرچر اعتقاد دارد که فقط کمی زمان نیاز دارد تا همه چیز را به حالت اول برگرداند. اما مشکل این است که سایر تیم هم این موضوع را می‌خواهند؟ ممکن است همه آماده بازگشت به شیوه قدیمی نباشند. همچنین اولین تریلر فصل یازدهم انیمیشن Archer منتشر شده که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فصل هستیم و پس از سه فصل، ظاهرا سریال به روند قبلی خود بازگشته است.شما در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید

سریال Archer

سه فصل گذشته سریال Archer در دوره‌های زمانی مختلف و متفاوتی جریان داشت. نسخه‌های فرعی و اسپین‌آف سریال آرچر با سریال Archer: Dreamland (آرچر: دریم‌لند) که در اصل فصل هشتم آن بود، آغاز شد که در آن به لس آنجلس سال ۱۹۴۷ سفر کردیم و در ادامه سریال Archer: Danger Island (آرچر: جزیره خطر) که فصل نهم این مجموعه بو که اتفاقات آن در یک جزیره در سال ۱۹۳۸ جریان داشت. پس از آن فصل دهم سریال آرچر با نام Archer: 1999 (آرچر: ۱۹۹۹) در سال گذشته منتشر شد که شاهد جریان داشتن اتفاقات آن در فضا بودیم.

اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، جسیکا والتر در نقش مالوری آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل یازدهم سریال Archer حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

منبع : زومجی

label 18:01 1399/05/04 3

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram