Scroll down

نویسنده The Martian به تیم نویسندگان فیلم Project Hail Mary اضافه شد

نویسنده The Martian به تیم نویسندگان فیلم Project Hail Mary اضافه شد

نویسنده The Martian به تیم نویسندگان فیلم Project Hail Mary اضافه شد

درو گادرد، نویسنده فیلم The Martian، به تیم نویسندگان فیلم Project Hail Mary به کارگردانی فیل لرد و کریس میلر و با بازی رایان گاسلینگ، اضافه شده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رایان گاسلینگ، بازیگر آثاری چون فیلم La La Land (لا لا لند)، فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم First Man (نخستین انسان)، قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در فیلم Project Hail Mary (پروژه هیل مری) حضور داشته باشد که شرکت MGM تنها با پرداخت ۳ میلیون دلار، حق تولید و پخش این فیلم را خریداری کرده است. کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو)، وظیفه کارگردانی این فیلم علمی تخیلی را بر عهده گرفته گرفتند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک نام بزرگ دیگر فیلم Project Hail Mary به این پروژه اضافه شده است.

فیل لرد و کریس میلر

درو گادرد، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای فیلم The Martian (مریخی)، پس از توافق با MGM به تیم نویسندگان فیلم Project Hail Mary ملحق شده است که در حال حاضر این فیلم با نام آزمایشی Hail Mary (هیل مری) شناخته می‌شود، اما هنوز نام نهایی فیلم مشخص و اعلام نشده است. این فیلم قرار است براساس رمانی از اندی ویر تولید و منتشر شود که تمرکز فیلم هیل مری قرار است روی مأموریت انفرادی یک فضانورد در یک فضاپیما باشد که سعی دارد تا زمین را نجات دهد. گادرد هنوز رسما وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده نگرفته و درواقع او در این مرحله قرار نیست فیلمنامه فیلم را بنویسند.

بااین‌حال، گادرد قرار است به لرد و میلر در نوشتن داستان فیلم Hail Mary کمک کند و اینکه درنهایت او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد گرفت یا خیر، به برنامه شلوغ وی بستگی خواهد داشت. ویر پیش از این سابقه نوشتن و انتشار رمان The Martian را در سال ۲۰۱۱ داشت که داستان یک فضانورد تنها و گرفتار شده در مریخ سال ۲۰۳۵ را دنبال می‌کند و گادرد نیز وظیفه نوشتن اقتباس سینمایی آن را بر عهده داشت. 

رایان گاسلینگ

علاوه‌بر این، گادرد به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Buffy the Vampire Slayer‌ (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Alias (آلیاس)، سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Defenders (دیفندرز) حضور داشته است. همچنین گادرد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم World War Z (ورلد وار زد) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) و وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل) و فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) را نیز بر عهده داشته است. 

منبع : زومجی

label 18:01 1399/04/01 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram