Scroll down

سریال The Girl with the Dragon Tattoo توسط آمازون در دست ساخت است

سریال The Girl with the Dragon Tattoo توسط آمازون در دست ساخت است

سریال The Girl with the Dragon Tattoo توسط آمازون در دست ساخت است

آمازون از ساخت سریال The Girl with the Dragon Tattoo که درواقع یک اقتباس مستقل از لیسبت سالاندر خواهد بود، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی براساس داستان رمان The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) در دست ساخت است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه آمازون در حال ساخت سریالی مستقل براساس شخصیت لیسبت سالاندر است که توسط استیگ لارسن خلق و معرفی شده است. بااین‌حال، و باتوجه‌به برنامه آمازون، این سریال قرار نیست اقتباسی مستقیم از رمان‌ها یا دنباله کتاب‌ها یا فیلم‌های قبلی باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این سریال قرار است دارای یک مکان، شخصیت‌ها و داستان جدید باشد که کاملا متفاوت از نوشته‌های استیگ لارسن و دیوید لاگرکرانتس (شخصی که کتاب‌های این مجموعه را پس از مرگ استیگ لارسن ادامه داد) خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط

هنوز حضور هیچ نویسنده یا بازیگری در این سریال مشخص نشده که این موضوع شامل بازیگر شخصیت لیسبت سالاندر نیز می‌شود، اما اندی هریس و راب بولاک به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Girl with the Dragon Tattoo حضور خواهند داشت. آمازون و Left Bank Pictures وظیفه ساخت سریال دختری با خالکوبی اژدها را بر عهده دارند و در ساخت آن با بخش تلویزیون سونی پیکچرز نیز همکاری خواهند کرد. پیش از این نومی راپاس در سه‌گانه اصلی نقش لیسبت سالاندر را بازی کرد.

سپس نوبت به رونی مارا رسید که در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo به کارگردانی دیوید فینچر، که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، در نقش نسخه غربی لیسبت سالاندر به ایفای نقش پرداخت. پس از آن کلر فوی این نقش را در فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت)، محصول سال ۱۰۱۸ بر عهده داشت که این فیلم با شکست تجاری مواجه شد. آمازون طی سال‌های اخیر در حال ساخت سریال‌های تلویزیونی براساس مجموعه‌های محبوب و بزرگ است که از جمله آن می‌توان به سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) اشاره کرد.

منبع : زومجی

label 23:01 1399/03/07 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram