Scroll down

تاریخ اکران جدید فیلم Last Night In Soho اعلام شد

تاریخ اکران جدید فیلم Last Night In Soho اعلام شد

تاریخ اکران جدید فیلم Last Night In Soho اعلام شد

ادگار رایت تاریخ اکران جدید فیلم Last Night In Soho را تایید و اعلام کرد و این فیلم قرار است در بهار ۲۰۲۱ اکران شود.

مدتی پیش بود که شرکت فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، از عقب انداختن اکران فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) تا سال ۲۰۲۱ خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید این فیلم ترسناک و مورد انتظار اعلام شده است. ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World (اسکات پیلگریم علیه دنیا)، فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، فیلم The World's End (ته دنیا) و فیلم Hot Fuzz، وظیفه کارگردانی فیلم Last Night In Soho را بر عهده دارد و اخیرا با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود.

فیلم Last Night In Soho پیش از این برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، اما ادگار رایت در توییت خود تایید کرد که هنوز کار روی فیلم ادامه دارد و به‌دلیل کووید ۱۹ تکمیل ساخت فیلم بیشتر طول خواهد کشید. بااین‌حال، او هیجان زده است که به‌زودی طرفداران می‌توانند این فیلم را در سینماها تجربه کنند. آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، توماسین مک کنزی، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، سینوو کارلسن و مایکل آجائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است یک فیلم وحشت روان‌شناختی و دلهره‌آور مثل فیلم Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی باشد. 

علاوه‌بر کارگردانی، رایت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Last Night In Soho را به‌همراه کریستی ویلسون-کنز، نویسنده سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، بر عهده داشته است. اخیرا رایت در ادامه همکاری خود با فوکس فیچرز وظیفه کارگردانی فیلم Set My Heart to Five (قلبم را روی پنج تنظیم کن) را بر عهده گرفته که پیش‌بینی می‌شود پس از تکمیل فیلم Last Night In Soho به سراغ آن برود. همچنین رایت تصویر جدیدی از فیلم Last Night In Soho را نیز به اشتراک گذاشته که می‌توانید از طریق اینجا آن را مشاهده کنید.

منبع : زومجی

label 16:31 1399/03/07 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram