Scroll down

تهیه‌کننده جیسون بورن به دنبال شروع دوباره این مجموعه فیلم اکشن با فیلمساز جدید است

تهیه‌کننده جیسون بورن به دنبال شروع دوباره این مجموعه فیلم اکشن با فیلمساز جدید است

تهیه‌کننده جیسون بورن به دنبال شروع دوباره این مجموعه فیلم اکشن با فیلمساز جدید است

فرانک مارشال، تهیه‌کننده مجموعه جیسون بورن گفته که او می‌خواهد این مجموعه با یک فیلمساز جدید شروعی دوباره را داشته باشد.

مجموعه فیلم Jason Bourne (جیسون بورن) یکی از محبوب‌ترین مجموعه فیلم‌های اکشن جاسوسی قرن ۲۱ است که با اینکه شروعی طلایی با سه‌گانه خود داشت، اما اسپین‌آف و قسمت جدید آن عملکردی ناامید کننده را داشتند و اخیرا ادامه پخش سریال Treadstone (ترداستون) که سریال مجموعه بورن است، پس از یک فصل لغو شده است و حال آینده این مجموعه فیلم اکشن نامشخص است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه فیلم Bourne ممکن است شانس شروعی دوباره را داشته باشد. فرانک مارشال، تهیه‌کننده هر ۵ فیلم مجموعه جیسون بورن، در مصاحبه اخیرش با کولایدر گفته که او مایل است تا فیلم Jason Bourne با یک تیم تولید خلاق کاملا جدید شانس شروعی دوباره را پیدا کند. مارشال توضیح داد:

من مجموعه فیلم بورن را دوست دارم و فکر می‌کنم که این فرصتی برای فیلمسازان دیگر برای آمدن به این مجموعه است. بنابراین امیدوارم که بتوانیم داستان جدیدی برای بورن و همچنین یک فیلمساز جدید برای آن را پیدا کنیم. ما به‌دنبال شروع مجدد مجموعه هستیم.

در ابتدا داگ لیمان وظیفه کارگردانی فیلم The Bourne Identity (هویت بورن) را بر عهده داشت و در ادامه پل گرینگرس وظیفه کارگردانی فیلم The Bourne Supremacy (برتری بورن) و فیلم The Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن) را بر عهده گرفت و او همچنین برای فیلم Jason Bourne که قسمت پنجم این مجموعه فیلم اکشن بود، نیز بازگشت. همچنین فیلم The Bourne Legacy (میراث بورن) با بازی جرمی رنر و به کارگردانی تونی گیلروی، اسپین‌آف مجموعه بورن بود. مت دیمون نقش جیسون بورن را در ۴ فیلم این مجموعه بازی کرده بود.

فیلم The Bourne Legacy که در واقع قسمت چهارم مجموعه بورن بود، اتفاقاتش در دنیای جیسون بورن جریان داشت و در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، اما مت دیمون دیگر نقش اصلی را بر عهده نداشت و تمرکز این فیلم روی آرون کراس با بازی جرمی رنر بود. هنوز مشخص نیست که دیمون یا رنر برای نقش‌آفرینی دوباره در قسمت ششم این مجموعه بازخواهند گشت یا خیر، اما دیمون پیش از این گفته بود بدون حضور گرینگرس علاقه‌ای به بازگشت به مجموعه جیسون بورن ندارد.

منبع : زومجی

label 23:59 1399/03/06 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram