Scroll down

چهار تصویر جدید از فیلم Tenet کریستوفر نولان منتشر شدند

چهار تصویر جدید از فیلم Tenet کریستوفر نولان منتشر شدند

چهار تصویر جدید از فیلم Tenet کریستوفر نولان منتشر شدند

مجله‌ی سینمایی توتال فیلم که پرونده‌ی اصلی تازه‌ترین شماره‌ی خود را به فیلم Tenet با بازی رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن اختصاص داده است، اندکی قبل چهار تصویر اختصاصی جدید از پشت صحنه‌ی آن منتشر کرد.

«تنت» که شرکت برادران وارنر آن را یک فیلم اکشن حماسی با تمِ جاسوسی می‌داند، همچنان مشغول تلاش برای ممکن کردن اکران در تاریخ هفدهم ژوئیه سال جاری میلادی به خاطر درخواست‌های جدی شخص نویسنده و کارگردان است. کریستوفر نولان، خالق فیلم‌هایی مانند «یادگاری» (Memento)، «تلقین» (Inception)، سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)، «دانکرک» (Dunkirk) «پرستیژ» (The Prestige) و فیلم Interstellar از برادران وارنر خواسته حتی به قیمت ضرر مالی احتمالی فیلم، برای حمایت از سالن‌های سینما فیلم Tenet را در همان تاریخ پیش‌تر اعلام‌شده به روی پرده‌های نقره‌ای بفرستد و اگر چنین کاری ابدا ممکن نبود، نهایتا تاخیری چند هفته‌ای روی تاریخ اکران اثر اعمال کند.

target=_blank rel=nofollow>فیلم تنت

یکی از نویسندگان مجله‌ی توتال فیلم که به‌زودی پرونده‌ی چهارده صفحه‌ای خود راجع به «تنت» را منتشر خواهد کرد، آن را فیلمی خطاب می‌کند که ظاهرا درون برخی ژانرها طبقه‌بندی می‌شود، در حقیقت تماشاگر را به دنیایی از تجربه‌های تازه می‌برد و قوانین زیرژانرهای مد نظر خویش را به بازی می‌گیرد؛ فیلمی شاید درباره‌ی جنگ جهانی سوم، شاید درباره‌ی آرماگدون و شاید درباره‌ی یک فرد روس‌تبار که با تغییر جریان زمان توانایی ارتباط با آینده را دارد.

target=_blank rel=nofollow>فیلم Tenet

در تصاویر جدید منتشرشده از فیلم به ترتیب می‌توان کریستوفر نولان و جان دیوید واشنگتن، نقش‌آفرین اصلی اثر را در یک سالن اجرای زنده‌ی موسیقی، الیزابت دبیکی را روی جسمی معلق روی آب و کنت برانا را مشغول در دست داشتن اجسامی طلایی‌رنگ دید. البته سه روز بعد و با انتشار شماره‌ی جدید مجله‌ی توتال فیلم می‌توانیم با اطلاعات و حتی شاید تصاویر بیشتری از «تنت» مواجه شویم؛ پرخرج‌ترین فیلم اورجینال یازده سال اخیر دنیای هنر هفتم که کریستوفر نولان برای کاهش هزینه‌ی تولید یکی از سکانس‌های آن و وفاداری به خلق واقعی رخدادها در مقابل دوربین، یک هواپیمای بزرگ و واقعی را همراه‌با یک ساختمان به آتش کشید.

همه‌ی این اطلاعات هم از جایی جذاب‌تر می‌شوند که بدانید برای ساخت هیچ‌کدام از سکانس‌های «تنت» از پرده‌ی سبز استفاده نشده است و هیچ لحظه‌ای در فیلم ساخته‌ی صرف جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری نیست.

منبع : زومجی

label 23:00 1399/03/06 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram