Scroll down

اولین تریلر فصل سوم سریال Dark منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار فصل پایانی

اولین تریلر فصل سوم سریال Dark منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار فصل پایانی

اولین تریلر فصل سوم سریال Dark منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار فصل پایانی

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ انتشار فصل سوم و پایانی سریال Dark را تایید و اعلام کرد.

سال گذشته بود که پیش از انتشار فصل دوم، شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Dark (دارک) برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم سریال دارک قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار این سریال سفر در زمان و علمی تخیلی مشخص شده است. نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال دارک را منتشر کرد که در این تریلر کوتاه شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل پایانی این سریال هستیم که سوالات بیشتری را نیز برای طرفداران قطعا ایجاد خواهد کرد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل سوم سریال Dark قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله‌های مرتبط

فصل سوم سریال Dark درواقع در روزی منتشر خواهد شد که بسیاری از طرفداران آن را پیش‌بینی کرده بودند؛ این بدان معنا است که فصل پایانی سریال قرار است در روز آخر الزمان سریال منتشر شود و همین موضوع مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. درواقع ما سرانجام خواهیم دید که در این روز آیا چرخه شکسته می‌شود یا اتفاق دیگری در انتظار آن‌ها است. در تیزر تریلر سریال دارک شاهد آن هستیم که گفته می‌شود که فصل سوم پایانی برای یک آغاز و همچنین آغازی برای یک پایان خواهد بود که درواقع این موضوع به تکمیل چرخه و شروع آن اشاره دارد. در طول تریلر جوناس به گذشته باز می‌گردد و برای لحظات کوتاهی نیز مارتا، جوناس و آدام را مشاهده می‌کنیم و شاهد نوشته «آخرین چرخه آغاز می‌شود» و «آخرین چرخه به اتمام می‌رسد» نیز هستیم. 

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Dark بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر، سباستین هالک و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال دارک حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

منبع : زومجی

label 17:28 1399/03/06 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram