Scroll down

نیکلاس کیج نقش جو اگزاتیک را در سریال Tiger King بازی می کند

نیکلاس کیج نقش جو اگزاتیک را در سریال Tiger King بازی می کند

نیکلاس کیج نقش جو اگزاتیک را در سریال Tiger King بازی می کند

نیکلاس کیج در اولین تجربه خود در تلویزیون قرار است نقش جنجالی جو اگزاتیک را در اقتباس تلویزیونی Tiger King بازی کند.

مدتی می‌شود که مستند Tiger King (ببر پادشاه) یا نام کامل آن که Tiger King: Murder, Mayhem and Madness (ببر پادشاه: قتل، ضرب وشتم و جنون) است، از شبکه نت فلیکس منتشر شده و خیلی سریع به یکی از پر بحث‌ترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کنونی تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدیدی براساس این داستان در دست ساخت است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، نیکلاس کیج قرار است نقش جنجالی جو اگزاتیک را در سریال Tiger King بازی کند. این پروژه اولین حضور کیج در یک سریال تلویزیونی است. این سریال قرار است توسط Imagine Television Studios و CBS Television Studios در هشت قسمت تولید و منتشر شود.

Tiger King

دن لاگانا،‌ نویسنده و شورانر سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی در سریال تایگر کینگ حضور خواهد داشت. سریال Tiger King که نام آن در زمان انتشار متفاوت خواهد بود، قرار است اقتباسی از مقاله Joe Exotic: A Dark Journey Into the World of a Man Gone Wild که توسط لیف رجیستد برای Texas Monthly نوشته شده بود، ساخته شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله نام رسمی سریال، بازیگران دیگر، سبک و ژانر سریال و همچنین زمان پخش آن در دسترس نیست. این سریال تنها سریال دارای فیلمنامه در دست ساخت از داستان Tiger King که مستند نتفلیکس آن به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده، نیست.

کیت مک‌کینون قرار است نقش کارول باسکین را در سریال دیگری که براساس داستان جو اگزاتیک در دست ساخت است، بازی کند. همچنین سریال دیگری براساس داستان جو اگزاتیک توسط راب لو و رایان مورفی در دست ساخت است. علاوه‌بر این پروژه‌ها، یک مستند سریالی دیگر از داستان جو اگزاتیک در دست تولید است که به ادعاهای مطرح شده توسط کارول باسکین خواهد پرداخت. 

منبع : زومجی

label سه شنبه, 16 اردیبهشت 1399 18:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram