Scroll down

سونی فیلم علمی-تخیلی نویسندگان A Quiet Place را تصاحب کرد

سونی فیلم علمی-تخیلی نویسندگان A Quiet Place را تصاحب کرد

سونی فیلم علمی-تخیلی نویسندگان A Quiet Place را تصاحب کرد

اسکات بک و برایان وودز با همکاری سم ریمی یک فیلم مهیج علمی-تخیلی بی‌نام برای شرکت سونی پیکچرز تولید می‌کنند.

شرکت سونی پیکچرز امتیاز پخش یک فیلم مهیج علمی-تخیلی بی‌نام را تصاحب کرد که براساس فیلمنامه‌ای از اسکات بک و برایان وودز، نویسندگان فیلم بسیار موفق A Quiet Place (یک مکان ساکت) و دنباله‌ی مورد انتظار آن ساخته می‌شود. اسکات بک و برایان وودز وظیفه‌ی کارگردانی فیلم را نیز برعهده دارند و در کنار سم ریمی و زینب عزیزی از شرکت Raimi Productions و دبی لیبلینگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از فیلم مورد بحث منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که در انتهای آن شاهد یک پیچش داستانی عظیم خواهیم بود.

این فیلم علمی-تخیلی همکاری دیگری را برای اسکات بک، برایان وودز و سم ریمی رقم می‌زند که قبلاً در سریال Fifty States of Fright (پنجاه ایالت ترس) با یکدیگر همکاری داشتند. سم ریمی که کارگردانی فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی)، The Evil Dead (مُرده‌ی شیطانی) و Oz the Great and Powerful (اُزِ بزرگ و قدرتمند) را در کارنامه دارد، درحال‌حاضر سکان هدایت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) را در دست دارد که در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

Sam Raimi / سم ریمی

این فیلم را می‌توان سومین اثری دانست که شرکت ریمی پروداکشنز در طول این سال‌ها به سونی پیکچرز می‌فروشد. اسکات بک و برایان وودز نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های Haunt (تسخیر)، Nightlight (چراغ خواب) و Spread (شیوع) را نیز در کارنامه دارند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت ما در میان بگذارید.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 16 اردیبهشت 1399 19:58

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram