Scroll down

تصاویر جدید فیلم The Eternals نگاه بهتری از ریچارد مدن در نقش ایکاریس ارائه می‌دهد

تصاویر جدید فیلم The Eternals نگاه بهتری از ریچارد مدن در نقش ایکاریس ارائه می‌دهد

تصاویر جدید فیلم The Eternals نگاه بهتری از ریچارد مدن در نقش ایکاریس ارائه می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که در آن شاهد حضور ریچارد مدن، بازیگر نقش ایکاریس هستیم.

مقاله مرتبط

هفته گذشته بود که تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) در لندن منتشر شد که علاوه‌بر حضور کیت هرینگتون، بازیگر نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight) و جما چان، بازیگر نقش سرسی، در این تصاویر برای اولین‌بار شاهد حضور کمیل نانجیانی، بازیگر نقش کینگو و لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. طی روزهای گذشته تصاویر بی‌کیفیت دیگری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals در لندن منتشر شد که در آن شاهد حضور ریچارد مدن، بازیگر نقش ایکاریس بودیم و حال تصاویر بهتری منتشر شده که نگاه بهتری از حضور مدن در پشت صحنه فیلم ارائه می‌دهد. در این تصاویر هرینگتون، چان و مک‌هیو نیز حضور دارند که ظاهرا مورد حمله یک گروه قرار گرفته و احتمالا ایکاریس به کمک آن‌ها خواهد آمد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم The Eternals داستان یک گروه ابرقهرمانی جدید در دنیای سینمایی مارول را دنبال می‌کند که از بیگانگان باستانی تشکیل شده که هزاران سال به‌طور مخفیانه در زمین زندگی کرده‌اند. به‌دنبال وقایع فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، یک فاجعه غیر منتظره آن‌ها را مجبور می‌کند تا از سایه خارج و با دشمنان باستانی خود یعنی دویانت‌ها (The Deviants) مواجه شوند. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داردریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع : زومجی

label جمعه, 04 بهمن 1398 23:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram