Scroll down

کریستین بیل در حال مذاکره برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder است

کریستین بیل در حال مذاکره برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder است

کریستین بیل در حال مذاکره برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder است

کریستین بیل در حال مذاکره با مارول استودیو برای بازی در یک نقش نامشخص در فیلم Thor: Love and Thunder است.

در ماه تیر امسال بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) فاش شد و چند روز بعد مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به جمع بازیگران این فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اضافه شود. منابع نزدیک به کولایدر و هالیوودریپورتر اعلام کردند که کریستین بیل، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Fighter (مشت‌زن)، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder است. بااین حال، اطلاعاتی از نقش بیل در این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که او قرار است نقش یک شخصیت منفی یا مثبت را در این فیلم بازی کند.

Thor: Ragnarok

 تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 را بر عهده دارد. در صورتی که بیل با مارول قرارداد همکاری امضا کند، او قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder به کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) تسا تامپسون در نقش والکری و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، ملحق شود. بیل پیش از این سابقه بازی در نقش بروس وین (بتمن) را در سه‌گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) به کارگردانی کریستوفر نولان را داشته که پس از اکران فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۲، تصمیم گرفت تا به حضورش در فرانچایزها پایان دهد و از بازی در این فیلم‌ها خودداری کند. بااین حال، او در آستانه حضور در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) نیز بوده است

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. بیل اخیرا در فیلم Ford v Ferrari (فورد در برابر فراری) به ایفای نقش پرداخته‌ و پیش از این نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار نیز شده بود. همچنین تایکا وایتیتی در مهمانی چای بفتا در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder قرار است از ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) در استرالیا آغاز شود که پیش از این نیز، این خبر توسط مقامات استرالیا فاش شده بود. مراحل پیش تولید فیلم قرار است از ماه آوریل ۲۰۲۰ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز شود و وایتیتی تایید کرد که ممکن است این زمانبندی بخاطر آتش‌ سوزی اخیر استرالیا نیز تغییر کند، اما هنوز تاثیر این آتش‌سوزی روی فیلمبرداری فیلم مشخص نیست.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 17 دی 1398 18:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram