Scroll down

سه بازیگر دیگر به فیلم Tick, Tick… Boom نتفلیکس پیوستند

سه بازیگر دیگر به فیلم Tick, Tick… Boom نتفلیکس پیوستند

سه بازیگر دیگر به فیلم Tick, Tick… Boom نتفلیکس پیوستند

ونسا هاجنز، الکساندرا شیپ و رابین دِ خسوس، همبازی اندرو گارفیلد در فیلم Tick, Tick… Boom سرویس استریم نتفلیکس شدند.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، ونسا هاجنز، الکساندرا شیپ و رابین دِ خسوس، همبازی اندرو گارفیلد در فیلم Tick, Tick… Boom (تیک، تیک... بووم) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) شدند. تیر ماه سال جاری بود که در خبری اعلام شد سرویس استریم نتفلیکس برنده رقابت دریافت حق ساخت و انتشار فیلم Tick, Tick… Boom شده است. نتفلیکس توانست در یک رقابت با پشت سر گذاشتن رقیبانی قدرتمند، برنده حق ساخت این فیلم موزیکال شود که لین-منئول میراندا، سازنده تئاتر موزیکال Hamilton (همیلتون)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. استیون لونسون، نویسنده تئاتر موزیکال Dear Evan Hansen (ایون هنسن عزیز)، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Tick, Tick… Boom را بر عهده دارد که این فیلم قرار است براساس تئاتر موزیکال و کتابی اثر جاناتان لارسون، تولید و پخش شود.

Miranda

حال در خبری جدید شاهد حضور ونسا هاجنز، الکساندرا شیپ و رابین دِ خسوس در فیلم لین-منئول میراندا هستیم. ونسا هاجنز سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های Sucker Punch (ساکر پانچ)، Machete Kills (ماچته می‌کشد) و Freaks of Nature (عجایب طبیعت) را دارد و وی در فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) حضور دارد و با بازیگران چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان همبازی است. عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان فیلم Black (بلک)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید مجموعه Bad Boys (پسران بد) را براساس فیلمنامه‌ای از کریس برمنر، بر عهده داشته‌اند. فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.اتفاقات فیلم Tick, Tick … Boom در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و داستان جان، یک آهنگساز تئاتر مشتاق در شهر نیویورک را روایت می‌کند که به‌دنبال نوشتن کتاب و تئاتر موزیکال Superbia است

الکساندرا شیپ نیز سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینکس)، Deadpool 2 (دِدپول 2) و Love, Simon (با عشق، سایمون) را در کارنامه دارد و آخرین فیلمی که وی در آن حضور داشت، فیلم اکشن و کمدی Shaft (شفت) بود که در این فیلم با بازیگرانی چون ساموئل ال. جکسون، رجینا هال، روبی جونز، متد من و اون جوگیا همبازی بود؛ فیلمی که امتیازات پایینی از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ۳۵ میلیون دلاری، فروش ضعیف ۲۲ میلیون دلاری در گیشه داشت.

اتفاقات فیلم Tick, Tick … Boom در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و داستان جان، یک آهنگساز تئاتر مشتاق در شهر نیویورک را روایت می‌کند که به‌دنبال نوشتن کتاب و تئاتر موزیکال Superbia است. او امیدوار است که این تئاتر موسیقی بزرگ بعدی آمریکایی باشد و او سرانجام به این مهم دست پیدا کند. جان از طرف نامزدش، سوزان، احساس فشار می‌کند که از این زندگی خسته شده و به‌دنبال رسیدن به آرزوی شغلی خود است. در همین حال بهترین دوستش، مایکل، آرزوهای خلاقانه خود را برای یک کار تبلیغاتی با پرداخت بالا در خیابان مدیسون کنار گذشته است و حال جان که در آستانه تولد ۳۰ سالگی است، این اضطراب که آیا این رویا ارزش این هزینه را دارد یا خیر، در حال غلبه کردن به او است.

میراندا پیش از این از کارهای لارسون برای ساخت کارها یا بازی‌های خود الهام گرفته بوده است و حال قرار است یک اقتباس مستقیم از یکی از کارهای او تولید و منتشر کند. میراندا پیش از این تئاتر موزیکال In the Heights را ساخته بود که برای آن چهار جایزه تونی دریافت کرده است و اکنون برادران وارنر در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس آن است. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Tick, Tick… Boom در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود.

گفتنی است آخرین نقش‌آفرینی لین-منوئل میرندا روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) می‌شود که کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منئول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم Mary Poppins Returns با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و فروش خوب ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

منبع : زومجی

label شنبه, 18 آبان 1398 12:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram