Scroll down

تاریخ اکران فیلم The Trial Of The Chicago 7 اعلام شد؛ اضافه شدن مایکل کیتون و چند بازیگر دیگر

تاریخ اکران فیلم The Trial Of The Chicago 7 اعلام شد؛ اضافه شدن مایکل کیتون و چند بازیگر دیگر

تاریخ اکران فیلم The Trial Of The Chicago 7 اعلام شد؛ اضافه شدن مایکل کیتون و چند بازیگر دیگر

شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم The Trial of the Chicago 7 را تایید کرده و از حضور بازیگران بیشتری در فیلم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم The Trial of the Chicago 7 (محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی) منتشر شده است. شرکت پارامونت پیکچرز در ابتدا اعلام کرد که مایکل کیتون، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Birdman (بردمن) و ویلیام هرت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Kiss of the Spider Woman (بوسه زن عنکبوتی)، به‌جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شده‌اند. کیتون نقش رمزی کلارک را بر عهده دارد که او قاضی‌ای بود که نقش نظارت روی محاکمه را داشت و هرت نقش جان میچل، دادستان کل را بازی خواهد کرد. جی. سی. مک‌کنزی دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Trial of the Chicago 7 اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

تاندربولت راس در فیلم Captain America: Civil War

همچنین شرکت پارامونت تاریخ اکران فیلم The Trial of the Chicago 7 را تایید و اعلام کرد که طبق آن، اکران محدود این فیلم از تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد و در ادامه اکران گسترده فیلم از تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) آغاز می‌شود. فیلم The Trial of the Chicago 7 براساس داستان Chicago Seven (هفت شیکاگویی) در دست ساخت است که داستان یک گروه هفت نفره از متهمان را دنبال می‌کند که توسط دولت فدرال به توطئه، تحریک به شورش و سایر اتهامات مرتبط با فعالیت‌های ضد جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات ضد فرهنگی به مناسبت کنوانسیون ملی دموکراتیک در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی در سال ۱۹۶۸ برگزار شد، متهم شده‌اند.

Sorkin

علاوه‌بر کیتون، هورت و مک‌کنزی، ساشا بارون کوهن، ادی ردمین، یحیی عبدل-متین دوم، جرمی استرانگ، جوزف گوردون لویت، الکس شارپ، مارک رایلنس و کلوین هریسون جونیور، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Trial of the Chicago 7 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مراحل فیلمبرداری این فیلم نیز به‌تازگی آغاز شده و قرار است در شیکاگو، نیوجرسی و تورنتو انجام شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Trial of the Chicago 7 بر عهده آرون سورکین، نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی) خواهد بود. پس از فیلم Molly's Game (بازی مالی)، این فیلم دومین تجربه کارگردانی سورکین است.

منبع : زومجی

label شنبه, 04 آبان 1398 14:55

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram