Scroll down

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ready or Not اعلام شد

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ready or Not اعلام شد

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ready or Not اعلام شد

شرکت فاکس سرچلایت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ready or Not را تایید و اعلام کرده‌ است.

مقاله مرتبط

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه) تایید و اعلام شده است. شرکت فاکس سرچلایت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۶ نوامبر امسال (۱۵ آبان) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تایخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) خواهیم بود. نسخه خانگی فیلم Ready or Not حاوی محتوای اضافه مثل سه بخش از پشت صحنه ساخت فیلم، بخش Gag Reel (بخشی از اشتباهات بامزه و خنده‌دار بازیگران و عوامل تولید) و همچنین تفسیر صوتی فیلم با حضور Radio Silence و سامارا ویوینگ، نیز خواهد بود.

فیلم Ready or Not در تابستان امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت توانست توانست ۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۸.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بودجه ساخت این فیلم ترسناک تنها ۶ میلیون دلار بوده است. فیلم Ready or Not داستان یک عروس جوان را دنبال می‌کند که به‌دنبال پیروی از یک سنت قدیمی به همسرش و خانواده عجیب و غریبش می‌پیوندد که در ادامه این سنت قدیمی به یک بازی کشنده تبدیل می‌شود و حال این عروس جوان که گریس لو دوماس نام دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود با تمام وجود مبارزه کند. 

سامارا ویوینگ، آدام برودی، مارک اوبراین، هنری چرنی، اندی مک‌داول، اندی مک، نیک گواداگنی و ملانی اسکرووفانو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ready or Not حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را براساس فیلمنامه‌ای از گای باسیک و آر. کریستوفر مورفی بر عهده داشته‌اند.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 01 آبان 1398 20:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram