Scroll down

کارگردان دنباله فیلم سینمایی Jurassic World مشخص شد

کارگردان دنباله فیلم سینمایی Jurassic World مشخص شد

کارگردان دنباله فیلم سینمایی Jurassic World مشخص شد

بر طبق پستی ارسال شده در حساب کاربری رسمی Jurassic World در شبکه اجتماعی توییتر، خوان آنتونیو بایونا، کارگردانی پنجمین فیلم سینمایی سری Jurassic Park را که در حال حاضر با نام Jurassic World 2 شناخته می‌شود، بر عهده خواهد داشت. با ما همراه باشید.

خوان انتونیو بایونا در سال ۱۹۷۵ و در شهر بارسلونا، کشور اسپانیا متولد شد. این کارگردان ۴۰ ساله فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۹۹ و با فیلم کوتاه My Holidays آغاز کرد. اما باید موفق‌ترین فیلم‌های او را The Orphanage و The Impossible  معرفی کرد. حال با استناد به پست منتشر در صفحه رسمی Jurassic World در شبکه اجتماعی توییر، سکان‌داری پنجمین فیلم سری Jurassic Park و دنباله Jurassic World بر عهده این کارگردان اسپانیایی خواهد بود.در متن این پست چنین آمده است:

ما مفتخریم که اعلام کنیم خوان آنتونیو بایونا دنباله دنیای ژوراسیک  را کارگردانی خواهد کرد.

بر طبق گزارش وب‌سایت ددلاین، بازیگران فیلم Jurassic World، یعنی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد در Jurassic World 2 نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. اما  کالین ترورو کارگردان فیلم Jurassic World، عطای کارگردانی دنباله این فیلم را به لقای کارگردانی فیلم Star Wars Episode IX بخشیده است. با این حال وی همچنان به صورت مشترک با درک کانلی وظیفه نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی Jurassic World 2 را بر عهده دارد. کالین ترورو با ذکر جمله «تعقیب انسان‌ها در جزیره توسط دایناسورها» کلیت فیلم‌نامه دنباله Jurassic World را به گونه‌ای مشخص کرده است. وی در این باره می‌گوید:

این فیلم با فیلم‌های قبل تفاوت خواهد داشت. مخاطبین به ما فرصت و اجازه دادند که این سری را به مرحله‌ای تازه ارتقا دهیم و لزوما منظور من از ارتقا، گسترش ابعاد و وسعت فیلم نیست. به اعتقاد من ارتقا نباید به دایناسورهای بیشتر، بزرگتر و بهتر خلاصه شود. این ارتقا باید نقطه آغازی برای روایت داستانی عمیق‌تر در مورد روابط ما با این موجودات باشد. rel="attachment wp-att-75983">Juan-antonio-Bayona خوان آنتونیو بایونا

فیلم سینمایی Jurassic World در سال ۲۰۱۵ با کارگردانی کالین ترورو و هنرنمایی بازیگرانی چون کریس پرت (اوون گرادی)، برایس دالاس هاوارد (کلیر دارنینگ) و جیک جانسون (لوری کورترس) اکران شد. این فیلم که روایت‌گر تلاش‌های اوون گرادی و کلیر دارنینگ در جهت مقابله با ایندامینوس رکس و بازگرداندن آرامش به پارک تفریحی است، علاوه بر نظر مثبت منتقدین، توانست استقبال عمومی خوبی را بدست آورد و با فروش ۱/۶۷۰ میلیارد دلاری (بیش از یازده برابر بودجه اختصاص یافته) پس از فیلم‌های Star Wars: The Force Awakens ،Titanic و Avatar به عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ لقب بگیرد.

منبع: Gamespot

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 02 اردیبهشت 1395 11:00

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram