Scroll down

استیون دنایت از سریال Jupiter’s Legacy جدا شد

استیون دنایت از سریال Jupiter’s Legacy جدا شد

استیون دنایت از سریال Jupiter’s Legacy جدا شد

در یک اقدام غافلگیر کننده، استیون دنایت سریال Jupiter’s Legacy را در میانه مراحل فیلبمرداری سریال به علت اختلاف نظر با نتفلیکس ترک کرده است.

از ماه تیر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) در شهر تورنتو در کشور کانادا آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال از پروژه جدا شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، استیون دنایت، شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال Jupiter’s Legacy پس از اختلاف نظر و عقیده با شبکه نت‌ فلیکس این پروژه را ترک کرده است. در پی جدایی ناگهانی دنایت، نتفلیکس به‌دنبال استخدام یک شورانر جدید برای سریال است که هنوز شخصی برای این سمت انتخاب نشده است. طبق گفته ددلاین، دنایت در حالی پس از اختلاف نظر گسترده از پروژه جدا شده و نتفلیکس جستجو برای یافتن جانشین او را آغاز کرده که تا به امروز ۴ قسمت از ۸ قسمت در نظر گرفته شده برای فصل اول فیلمبرداری شده بودند که دنایت وظیفه کارگردانی قسمت اول را نیز بر عهده داشته است.

Jupiter’s Legacy

ددلاین اضافه کرد که مراحل ساخت سریال تا یافتن یک شورانر جدید متوقف شده و لورنزو دی بوناونتورا و دن مک‌درمات قرار است ۴ قسمت فیلمبرداری شده را برای مارک میلار، خالق کامیک میراث ژوپیتر و شورانر جدید نمایش دهند تا اگر نیازی بود، بخش‌هایی از ۴ قسمت ابتدایی دوباره فیلمبرداری شوند و تغییراتی در آن ایجاد شود. شبکه Netflix و دنایت پیش از این در فصل اول سریال Daredevil (دردویل) با یکدیگر همکاری کرده بودند. اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. 

جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس منتشر شود. اولین کمیک Jupiter's Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸، شبکه نتفلیکس شرکت Millarworld (میلارورلد) را که متعلق به مارک میلار است، خریداری کرد.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 26 شهریور 1398 22:54

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram