Scroll down

انیمه Aggretsuko برای فصل سوم تمدید شد

انیمه Aggretsuko برای فصل سوم تمدید شد

انیمه Aggretsuko برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید انیمه Aggretsuko برای فصل سوم خبر داد که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

ماه خرداد امسال بود که سرانجام فصل دوم انیمه Aggressuko (اگرتسکو) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه سریالی برای فصل سوم تمدید شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که سریال Aggretsuko برای فصل سوم تمدید شده است. مانند دو فصل گذشته، فصل سوم این انیمه نیز قرار است در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده و نتفلیکس تنها تصویری منتشر کرده که ظاهرا به فصل سوم انیمه Aggretsuko اشاره دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aggretsuko

شخصیت‌های مجموعه Aggretsuko توسط شرکت ژاپنی سانریو (Sanrio) که بیشتر برای خلق شخصیت هلو کیتی (Hello Kitty) شناخته می‌شود، طراحی و ساخته شده است و استودیوی Fanworks مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. همچنین ریرچو، نویسنده و کارگردان انیمه Aggretsuko برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فصل سوم این انیمه باز خواهد گشت. ریرچو پیش از این گفته بود که تمامی داستان‌ها و ایده‌های مدنظر خود را در دو فصل این سریال فشرده و ارائه کرده بود و اصرار داشت که چیز بیشتری برای گفتن در فصل سوم نیست. با این حال، او پس از شنیدن خبر تمدید انیمه Aggretsuko برای فصل سوم از طرفداران خواسته تا مشتاقانه منتظر بازگشت آن‌ها باشند و او مشتاق به ادامه این کار است.

انیمه Aggretsuko داستان یک پاندا قرمز به‌نام رتسکو را دنبال می‌کند که ۲۵ سال سن دارد و او در بخش حسابداری شرکتی که رویای کار کردن در آن را داشت، مشغول به کار شده است. با این حال، او مجبور است که کارهای اضافه و تحمیل شده همکاران و ارشد خود را قبول کند و او پس از آن به کارائوکه می‌رود تا با خواندن آهنگ‌های متال خشم خود را خالی کند و با مشکلاتش بهتر کنار بیاید.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 15 مرداد 1398 09:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram