Scroll down

ناتالی پورتمن برای بازی در نقش جین فاستر در دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت

ناتالی پورتمن برای بازی در نقش جین فاستر در دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت

ناتالی پورتمن برای بازی در نقش جین فاستر در دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت

سرانجام ناتالی پورتمن قرار است پس از یک غیبت طولانی در فیلم Thor: Love and Thunder به دنیای سینمایی مارول بازگردد.

چند روز پیش بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) فاش شد و شب گذشته نیز مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در این فیلم قرار است شاهد بازگشت یکی از بازیگران دو قسمت اول فیلم Thor باشیم که مدت زیادی است خبری از او در دنیای سینمایی مارول نبوده است. مارول در بامداد امروز تایید کرد که ناتالی پورتمن برای نقش آفرینی دوباره در نقش جین فاستر در فیلم Thor: Love and Thunder باز خواهد گشت که البته حضور او در این فیلم با کمی تفاوت همراه خواهد بود. پورتمن قرار است به‌عنوان ثور مونث یا مایتی ثور (Mighty Thor) در این فیلم حضور داشته باشد که فعلا مشخص نیست او قرار است چگونه به شخصیت ثور تبدیل شود.

آخرین بار در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) شاهد حضور پورتمن در دنیای سینمایی مارول بودیم. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder را بر عهده دارد و علاوه بر پورتمن، در این فیلم شاهد بازگشت کریس همسورث در نقش ثور و تسا تامپسون در نقش والکری، نیز خواهیم بود. وایتیتی در جواب یک سوال تایید کرد که او دوست داشت مایتی ثور در فیلم Thor: Ragnarok حضور داشته باشد و او در ادامه حضور این شخصیت را در فیلم Thor: Love and Thunder تایید کرد و گفت:

زمانی که ما در حال فیلمبرداری فیلم Ragnarok بودیم، من کامیک Mighty Thor اثر جیسون آرون را خواندم و دوست داشتم که ثور مونث (جین فاستر) نیز در این فیلم حضور داشته باشد. بنابراین تنها یک شخص می‌تواند این نقش را بازی کند.

Natalie Portman

پورتمن نیز در ادامه چکش ثور موسوم به میولنیر را دست گرفت و گفت که حس خوبی دارد. با این حال، مشخص نیست که میولنیر قرار است چگونه دوباره احیا شود و همچنین مایتی ثور در طول فیلم قرار است چگونه معرفی شود، اما به‌نظر می‌رسد که پورتمن نیاز به تمرین زیادی برای حضور در این فیلم خواهد داشت. در دنیای کامیک، پس از اینکه ثور دیگر لیاقت میولنیر را نداشت، چکش به جین فراست رسید و او تبدیل به مایتی ثور شد که داستان‌های این شخصیت محبوبیت زیادی را در طی این سال‌ها پیدا کرده بود.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 30 تیر 1398 17:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram