Scroll down

فیلم Justice League به تیرگی Batman vs Superman نخواهد بود

فیلم Justice League به تیرگی Batman vs Superman نخواهد بود

فیلم Justice League به تیرگی Batman vs Superman نخواهد بود

کریس تریو فیلم‌نامه نویس هر دو فیلم Batman vs Superman و Justice League: Part One در مصاحبه‌ای با وال استریت جورنال اعلام کرده که Justice League به اندازه بتمن در مقابل سوپرمن تاریک و خشن نخواهد بود. با ما و جزییات خبر همراه باشید

تاریکی و خشونت و فضای فوق‌العاده جدی فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice را از تریلر‌ها و پیش‌نمایش‌هایی که تا کنون منتشر شده، می‌توان درک کرد و البته صحبت‌ها و اخباری که اخیرا هم از صحبت‌های عوامل سازنده و بازیگران این فیلم، برای شما منتشر کردیم صحت این موضوع را تایید می‌کنند. اما کریس تریو که نویسندگی فیلم‌نامه هر دو پروژه بتمن علیه سوپرمن و قسمت اول Justice League را بر عهده داشته، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وال استریت جورنال داشته اعلام کرده که فیلم دوم (Justice League: Part One) به تاریکی و خشونت بتمن علیه سوپرمن نخواهد بود. تریو در ادامه می‌گوید:

ما در بتمن علیه سوپرمن به دنبال فضایی تیره و بسیار جدی بودیم، چون احساس می‌کردیم پروژه اینگونه طلب می‌کند و باید ابرقهرمانان محبوب دی‌سی در حال و هوایی تیره رودرروی یکدیگر قرار گیرند. من برای خلق سناریو و شخصیت این‌دو ابرقهرمان نگاهی بسیار عمیق و ریزبینانه به کاراکتر آن‌ها در کلیه کمیک‌ها داشتم و با نقطه نظری متفاوت به خلق شخصیت این دو برای فیلم پرداختم.

وی در ادامه مجددا به این نکته هم اشاره می‌کند که برای قسمت اول Justice League هم با دقت و حساسیت بسیار زیادی به مطالعه تاریخ یونان باستان و علوم مختلف پرداخته که گویی برای پروژه‌ای علمی فیلم‌نامه تهیه می‌کند نه یک اثر ابرقهرمانانه در دنیای دی‌سی! تریو، نوشتن فیلم‌نامه برای این دو پروژه را پر چالش‌ترین و به‌نوعی سخت و مهم‌ترین تجربه حرفه‌ای خود تا به امروز می‌داند و در سوال گزارشگر مبنی بر اینکه آیا برای قسمت دوم Justice League هم با سازندگان همکاری خواهد داشت، جواب منفی می‌دهد و دلیل این موضوع را هم همان سختی‌ها و فشارهای زیاد این پروژه بیان می‌کند. نظر شما در مورد تیرگی و احتمالا خشونت کمتر Justice League نسبت به Batman vs Superman چیست؟ دوست داشتید که تیرگی بر فضای این فیلم هم کماکان حاکم باشد؟

منبع: Entertainment Weekly

منبع : زومجی

label دوشنبه, 24 اسفند 1394 13:00

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram