Scroll down

سریال Love, Death and Robots برای فصل دوم تمدید شد

سریال Love, Death and Robots برای فصل دوم تمدید شد

سریال Love, Death and Robots برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام پس از مدت‌ها انتظار از تمدید سریال Love, Death and Robots برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Love, Death and Robots (عشق، مرگ و ربات‌ها) برای فصل دوم خبر داده است. اسفند سال گذشته بود که فصل اول این انیمیشن سریالی آنتولوژی از شبکه Netflix منتشر شد که با استقبال و تحسین منتقدان و بینندگان مواجه گشت و بسیاری آن را تحسین کننده و ساختار شکن دانستند. حال طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سریال Love, Death and Robots سرانجام برای فصل دوم تمدید شد و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و دیوید فینچر، کارگردان فیلم Fight Club (باشگاه مبارزه)، برای ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه باز خواهند گشت. فصل اول این سریال در ۱۸ قسمت تولید و منتشر شده بود، اما تعداد قسمت‌ها یا زمان انتشار فصل دوم سریال Love, Death and Robots اعلام نشده است.

Love, Death and Robots

علاوه بر این، اعلام شد که جنیفر یو نلسون، کارگردان قسمت دوم و سوم انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار)، به‌عنوان کارگردان ناظر به فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots اضافه شده است. نلسون بیشتر به‌عنوان هنرمند استوری برد شناخته می‌شد که از جمله کارهای او می‌توان به سریال The Real Adventures of Jonny Quest اشاره کرد. او همچنین بخشی از تیم تولید و طراحی سریال Spawn، فیلم Dark City و انیمیشن Madagascar (ماداگاسکار) نیز بوده است و او در سال ۲۰۱۸، کارگردانی فیلم The Darkest Minds (تاریک‌ترین ذهن‌ها) را بر عهده داشته بود. هر قسمت سریال Love, Death and Robots دارای سبک متفاوتی است که در فصل اول آن شاهد سبک‌های مختلف انیمیشن‌سازی مثل 2D تا فتورئال CG نیز بودیم. این انیمیشن سریالی نخستین همکار میلری با شبکه نتفلیکس است، اما در مقابل این برای سومین بار بود که فینچر با نتفلیکس همکاری کرده است.

فینچر پیش از این در سریال House of Cards (خانه پوشالی) و سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود. در فصل اول سریال Love, Death and Robots شاهد حضور بازیگران سرشناسی چون مری الیزابت وینستد، توفر گریس، گری کول، سمیرا وایلی و استیفن کاپیچی، به‌عنوان بازیگر و صداپیشه بودیم که انتظار می‌رود در فصل دوم آن نیز شاهد چنین موضوعی باشیم.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 21 خرداد 1398 09:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram