Scroll down

انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous برای نتفلیکس در دست ساخت است

انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous برای نتفلیکس در دست ساخت است

انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous برای نتفلیکس در دست ساخت است

شبکه نتفلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس ساخت انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous را رسما تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس از همکاری با یکدیگر برای ساخت یک اسپین آف تلویزیونی براساس فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) که یک انیمیشن است، خبر دادند. این سریال Jurassic World: Camp Cretaceous (دنیای ژوراسیک: کمپ دوره کرتاسه) نام دارد و استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال، کالین ترورو، اسکات کریمر و لین لورس، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور خواهند داشت. اتفاقات این سریال انیمیشنی همزمان با اتفاقات فیلم Jurassic World، محصول سال ۲۰۱۵ جریان دارد که داستان ۶ نوجوان در جزیره ایزلا نوبلار را پس از اینکه دایناسورها در سراسر جزیره در حال ویران کردن هستند، دنبال خواهد کرد. طبق سنت گروه‌هایی که از بچه‌ها تشکیل شده است، اگر آن‌ها قصد زنده ماندن را داشته باشند، باید از چند غریبه به یک خانواده تبدیل شوند. شبکه Netflix و دریم‌ورکس اولین تصویر رسمی انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Camp Cretaceous

اسکارت کریمر و لین لورس وظیفه ساخت و تولید سریال Jurassic World: Camp Cretaceous را بر عهده دارند که پیش از این در دو سریالی انیمیشنی به‌نام‌های سریال Pinky Malinky و سریال Kung Fu Panda: The Paws of Destiny با نتفلیکس همکاری کرده بودند. علاوه بر این، نتفلیکس اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous را نیز منتشر کرده‌ است که در آن شاهد حضور یک رپتور هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Jurassic World: Camp Cretaceous قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌ها و صداپیشگان این انیمیشن منتشر نشده است. علاوه بر این، فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک 3) که دنباله دو قسمت قبلی است، برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 15 خرداد 1398 09:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram