Scroll down

فیلم های کارگردان Cecil B. DeMille سیسیل بی. دمیل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Cecil B. DeMille ( سیسیل بی. دمیل )
14 فیلم imdb wiki

سیسیل بی. دمیل

سیسیل بلونت دمیل یا سیسیل بی دمیل (به انگلیسی: Cecil B.DeMille) (زادهٔ ۱۲ اوت ۱۸۸۱ – درگذشتهٔ ۲۱ ژانویه ۱۹۵۹) کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی و برنده جایزه اسکار به خاطر تهیه‌کنندگی برخی فیلم‌های برجستهٔ تاریخ سینما بود. وی هم در دوران سینمای صامت و هم در دوران طلایی سینمای هالیوود فعالیت داشت و به خاطر تهیهٔ فیلم‌های باشکوه و پُر زرق و برق مشهور بود. از جملهٔ بهترین و شناخته شده‌ترین فیلم‌های او م ... ادامه ...

سیسیل بلونت دمیل یا سیسیل بی دمیل (به انگلیسی: Cecil B.DeMille) (زادهٔ ۱۲ اوت ۱۸۸۱ – درگذشتهٔ ۲۱ ژانویه ۱۹۵۹) کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی و برنده جایزه اسکار به خاطر تهیه‌کنندگی برخی فیلم‌های برجستهٔ تاریخ سینما بود. وی هم در دوران سینمای صامت و هم در دوران طلایی سینمای هالیوود فعالیت داشت و به خاطر تهیهٔ فیلم‌های باشکوه و پُر زرق و برق مشهور بود. از جملهٔ بهترین و شناخته شده‌ترین فیلم‌های او می‌توان به: ده فرمان (۱۹۵۶)، کلئوپاترا (۱۹۳۴)، و بزرگترین نمایش روی زمین (۱۹۵۲) اشاره کرد، که موفق به کسب جایزه اسکار به عنوان بهترین فیلم گردید.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram