Scroll down

فیلم های کارگردان Eugenio Martín ائوخنیو مارتین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Eugenio Martín ( ائوخنیو مارتین )
5 فیلم imdb wiki

ائوخنیو مارتین

اِئوخِنیو مارتین (اسپانیایی: Eugenio Martín‎؛ زادهٔ ۱۹۲۵) یک کارگردان، و فیلم‌نامه‌نویس اهل اسپانیا است. وی در ۱۵ مه ۱۹۲۵ در سئوتا از بخش‌های خودمختار اسپانیا در سواحل شمالی آفریقا به دنیا آمد. وی اغلب با فیلم‌های درجه ب که ساخته است شناخته می‌شود به خصوص هنگامی که بازیگران انگلیسی مطرحی نظیر کریستوفر لی و پیتر کوشینگ را در آثار خود به کار گرفت. با این‌حال آثار مارتین هرگز موفقیت قابل ملاحظه‌ای در ... ادامه ...

اِئوخِنیو مارتین (اسپانیایی: Eugenio Martín‎؛ زادهٔ ۱۹۲۵) یک کارگردان، و فیلم‌نامه‌نویس اهل اسپانیا است. وی در ۱۵ مه ۱۹۲۵ در سئوتا از بخش‌های خودمختار اسپانیا در سواحل شمالی آفریقا به دنیا آمد. وی اغلب با فیلم‌های درجه ب که ساخته است شناخته می‌شود به خصوص هنگامی که بازیگران انگلیسی مطرحی نظیر کریستوفر لی و پیتر کوشینگ را در آثار خود به کار گرفت. با این‌حال آثار مارتین هرگز موفقیت قابل ملاحظه‌ای در فروش یا در میان منتقدان به دست نیاورد. وی با آثارش در شکل‌گیری سبک وسترن اسپاگتی از جمله در همکاری با خوزه لوئیس مرینو، شرکت داشته‌است.
از جملهٔ فیلم‌های که وی نوشته و کارگردانی کرده است، پانچو بی‌یا محصول ۱۹۷۲ میلادی است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram